به پرداخت ملت ۱۴۵ میلیارد تومانی شد

افزایش سرمایه ۵۳ درصدی شرکت به پرداخت ملت معادل ۵۰ میلیارد تومان در مجمع عمومی فوق‌العاده تصویب شد و در این روند سرمایه این شرکت به ۱۴۵ میلیارد تومان می رسد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از به پرداخت، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت به ‌پرداخت ملت با حضور محمدعلی ترابیان مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت، داریوش روحی معاون مالی اداری هلدینگ بانک ملت، شهریار خلیلی نماینده سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت، امید صباغ نماینده ساختمانی ملت، حمیدرضا کردلویی معاون مالی اداری شرکت به‌پرداخت ملت و نماینده سازمان بورس به منظورتصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و تغییر اساسنامه برگزار شد.
افزایش سرمایه شرکت به پرداخت ملت با هدف تحقق نوسازی پایانه های قدیمی به تعداد ۲۲۰ هزار دستگاه، مدل سازی سویچ قدیمی و جایگزینی آن، توسعه و باسازی دستگاه های پوز مستقر در ۳۵۰۰ جایگاه سوخت، تامین جریان نقدینگی و سرمایه در گردش شرکت انجام می گیرد.
بر اساس این گزارش، مجمع رای به افزایش سرمایه ۵۳ درصدی برابر با ۵۰ میلیارد تومان داد که در نتیجه سرمایه ۹۵ میلیارد تومانی شرکت به پرداخت ملت با این افزایش سرمایه که از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تامین می شود به ۱۴۵ میلیارد تومان خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا