رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

این رقابت ها به بیش از ۱۰۰ دسته مختلف تقسیم می شوند که از جمله مهم ترین آنها می توان به معماری، طراحی سازه، طراحی داخلی، محصولات روشنایی و طراحی پروژه، مبلمان و آیتم های تزئینی و یا طراحی لوازم خانگی اشاره کرد.

موبنا؛ رکسانا دانیالی – رقابت طراحی A’ رویدادی سالیانه است که هدف اصلی از برگزاری آن، شناخت، سازماندهی، برقراری ارتباط و همچنین ترویج طرح های منحصر به فرد، برندهای برتر و همینطور نوآوری های مخترعان نمونه خواهد بود. در واقع این پلت فرم پذیرای تمام معماران، طراحان و همچنین نوآورانی است که به دنبال جهانی سازی پروژه های خود و شهرت هرچه بیشتر در سطح بین المللی هستند. بدین ترتیب طبیعی است که تنها افراد حرفه ای و کارآزموده با دست پر به خانه های خود باز گردند. روند ثبت نام تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ انجام شده و رقابت اصلی به سال ۲۰۱۹ موکول می شود.

رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

به عنوان مثال تصویر فوق مربوط به برنده بخش طراحی داخلی در نمایشگاه ۲۰۱۸-۲۰۱۷، با نام rui zhao است.

همانطور که گفته شد، رقابت های طراحی A’ در زمینه های مختلف این فرصت را در اختیار علاقه مندان به خصوص هنر معماری قرار می دهد که از بهترین پروژه های خود رونمایی کنند. این رقابت ها به بیش از ۱۰۰ دسته مختلف تقسیم می شوند که از جمله مهم ترین آنها می توان به معماری، طراحی سازه، طراحی داخلی، محصولات روشنایی و طراحی پروژه، مبلمان و آیتم های تزئینی و یا طراحی لوازم خانگی اشاره کرد. تنوع در گروه بندی ها منتج به ایجاد هماهنگی بیشتر با انتخاب های هر شرکت کننده بر اساس زمینه فعالیتی وی خواهد شد. لازم به ذکر است که روند داوری برای گزینش طرح های برتر، توسط متخصصین سرشناس، رهبران عرصه های مختلف و همچنین اعضای رسانه صورت خواهد گرفت.

رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

این تصویر نیز مربوط به یکی از برندگان بخش محصولات روشنایی و طراحی پروژه سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ است.

برندگان این رقابت از امتیازهای مختلفی نظیر انتشار طرح در کتاب سالانه، نمایش در جشنواره برای عموم مردم و همچنین قرارگیری در سیستم امتیازدهی جهانی به طراحی های برتر برخوردار خواهند شد.

رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

این مورد نیز طرح یکی از برندگان بخش آیتم های تزئینی خانگی و مبلمان را نشان می دهد. طرح مربوط به سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ و tim kwok است.

رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

تصویر فوق به برنده بخش طراحی وسایل نقلیه و متحرک در رقابت سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ به نام  valeria romanova اختصاص دارد.

رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

این مورد طرح برنده معماری، ساختمان سازی و طراحی سازه را در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ نشان می دهد. جایزه نام برده مشترکا به katsumasa tanaka و kenji masunaga رسیده است.

رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

تصویر فوق برنده بخش طراحی داخلی سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ به نام atsushi ishida را نشان می دهد.

رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

در این مورد یکی دیگر از برندگان بخش محصولات روشنایی و طراحی پروژه؛ cecilia pozzi مشاهده می کنید.

رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

با یکی از برندگان طراحی مبلمان و آیتم های تزئینی سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ به نام eduardo delfim همراه هستیم.

رقابت طراحی A’ سال ۲۰۱۹ (+عکس)

آخرین تصویر نیز مربوط به برنده بخش معماری و طراحی سازه  ligang huang خواهد بود.

 منبع: پول نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا