دانستنی های سفر به اتریش

کشور اتریش از جمله کشورهای اروپای میانی می باشد. بزرگترین و پایتخت این کشور شهر وین می باشد. همچنین اتریش نهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا می باشد.

آب و هوا

آب و هوای اتریش قاره ای می باشد و به همین دلیل هر فصل آن آب و هوای مخصوص به خود را دارد اما به طور کلی می توان گفت که در هر زمان از سال می شود به این کشور سفر کرد.

این کشور با سابقه تاریخی دارای مکان ها ی خوبی برای گردش و تفریح می باشد که قصد داریم به معرفی تعدادی از آنها بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر تور لحظه آخری و تور استانبول به سایت سفر باتو مراجعه کنید.

 قلعه هوچواسترویتز (Hochosterwitz)

قلعه ی هوچواسترویتز  از زیباترین جاذبه های این کشور می باشد که متعلق به قرون وسطی است. این قلعه ۱۶ ورودی دارد که برای حفاظت از آن ساخته شده است. این قلعه ی باشکوه که برفراز صخره ای تخیلی ساخته شده به زیبای خفته معروف می باشد.

شهر کرمز (Krems)

این شهر در غرب وین قرار دارد و از مناطق تاریخی این کشور به شمار می آید. خانه های این شهر همگی سفید با سقف نارنجی می باشند که فضای این شهر را بسیار گرم و دلپذیر ساخته است.

غار ایسریسنولت ( Eisriesenwelt)

این غار با بیش از ۴۲ کیلومتر دالان و تالار بزرگترین غار یخی جهان می باشد که در شهر سالزبورگ اتریش قرار گرفته است. این غار بوسیله رودخانه سالزاج بوجود آمده است. در این غار یخ ها به صورت اشکال عجیب و بسیار بزرگی در آمده اند که تماشاگران بسیاری را به خودجلب کرده است.

خانه اپرای وین

شهر وین به پایتخت موسقی جهان معروف است و خانه اپرای وین جز عظیم ترین و زیباترین سالن های اپرای جهان میباشد که هر ساله رهبران ارکستر, رقصنده ها و معروف ترین آهنگسازان  جهان در آنجا  به اجرای موسیقی می پردازند. این سالن اپرا سالانه بیش از ۳۰۰ نمایش اپرا و باله به نمایش در می آید. سبک معماری این سالن به سبک معاری رنسانس فرانسوی می باشد علاقمندان موسیقی بسیاری به خود جلب کرده است. یکی از جاذبه های خانه اپرا اتاق نفیس چای با پرده های تقاشی شده می باشد.اطلاعات بیشتر در مورد تور گرجستان در سایت سفر باتو موجود است.

کاخ میرابل Mirabell Palace))

این کاخ که د رسالزبورگ قرار دارد مربوط به قرن شانزدهم میلادی و متعلق به خاندان سلطنتی میباشد. در این کاخ باغ های زیبایی وجود دارد که گردش در آن را دلپذیر کرده است.

هال اشتات (Hallstatt)

هال اشتات قدیمی ترین روستای مسکونی در اروپاست که در کشور اتریش قرار گرفته است. این دهکده زیبا در کنار رودخانه ای قرار گرفته که هم نام با خودش می باشد. دهکده هال اشتات تا قرن نوزدهم ناشناخته بوده و تنها از طریق کوهستان و قایق قابل دسترس بوده است. قدمت این روستا به ۷۰۰۰ سال قبل باز می گردد و به دلیل معادن نمک از همان سالها معروف بوده است.

منطقه زل آم سی (Zell am see)

این منطقه که در کوه آلپ قرار دارد یکی از مشهورترین مناطق گردشگری آن به شمار می آید. در این منطقه زیبا و حیرت انگی دریاچه ای قرار دارد که بسیار زلال و شفاف و رنگ آن آبی فیروزه ای می باشد. از قرن شانزدهم میلادی قلعه ای به یادگار مانده است که در کنار طبیعت زیبای این منطقه دیدنی است. در مورد تور مشهد و همچنین تور دبی می توانید مطالب بیشتر در سایت سفر باتو بخوانید.

غذا

اتریشی ها ظاهر و شخصیت بسیار جدی دارند اما غذا های آنها برخلاف شخصیتشان بسیار ملایم و متنوع و رنگارنگ می باشد. در اینجا با نام تعدای از بهترین غذاهای اتریش آشنا شوید.

شنیتسل وینی، تارت لینز، اشترودل سیب، دامپلینگ های اتریشی، کوفته سیب‌زمینی، تافه اِشپیتز، ناکله، برِتیائوزه، دونر کباب، پنکیک‌های پالات شینکِن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا