گوشی‌های سری HUAWEI Mate 10: هر روز کارآمدتر از دیروز

با افزایش اهمیت گوشی‌های هوشمند در زندگی افراد، تجربه روان، به ملاکی مهم برای کاربران تبدیل شده است.

موبنا – مشابه با ما انسان‌ها، با گذشت زمان، گوشی‌های هوشمند نیز سالخورده می‌شوند. پس از ماه‌های طولانی استفاده، شاهد کاهش سرعت و ایجاد وقفه در عملکرد اکثر گوشی‌های هوشمند خواهیم بود. در راستای شعار “سریع متولد شده، سریع خواهد ماند” ِ هواوی، سری HUAWEI Mate 10 از پردازشگر Kirin 970 بهره‌مند شده تا تجربه‌ای روان را در طول حیات گوشی، به کاربران ارائه دهد.

 

پشت پرده سری HUAWEI Mate

هواوی چند ماه پیش، از آغاز عرضه پرچمدار نوآورانه خود از سری HUAWEI P20 خبر داد. همراه با این سری، هواوی از PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS هم رونمایی کرد. در حالی که سری  P هواوی تمرکز روی مُد و عکاسی را واقعیت می‌بخشد، سری Mate تجسمی از عملکرد قدرتمند و نوآوری را ارائه می‌دهد.

در سال ۲۰۱۳ بود که هواوی سری Mate را عرضه کرد که موفقیتی بی‌نظیر در میان مشتریان بدست آورد زیرا این سری، صفحه‌نمایشی بزرگ را به رخ کشید و از همین رو تجربه تماشای محتویات را به طور متفاوت از آنچه دیگر محصولات ارائه می‌دهند، پیش روی مشتاقان قرار داد.

با ورود هر سری جدید از گوشی‌های هوشمند سری Mate، هواوی، قابلیت جدیدی را ارائه داده است. از صفحه‌نمایش بزرگ گرفته تا تراشه قدرتمند Kirin و قابلیت‌های هوش مصنوعی، سری HUAWEI Mate، موفقیت تثبیت شده‌ای را بدست آورد و توانست کاربران و مشتاقان زیادی را از سراسر جهان جذب کند. آخرین نسل تراشه‌های Kirin همیشه قلب ویژگی‌های برجسته گوشی‌های پرچمدار هواوی بودند؛ HUAWEI Mate 7 که به چیپ‌ست Kirin 925 مجهز شده بود، ستاره محصولات هواوی و اولین گوشی هوشمند اندرویدی ِ مجهز به سنسور تشخیص اثرانگشت لقب گرفت. از طرف دیگر، Mate 9 که به چیپ‌ست Kirin 960 مجهز شده بود از نظر عملکرد به سطحی جدید در بین گوشی‌های سری Mate رسید.

همچنین سری HUAWEI Mate 9 نیز با بهره‌مندی از دوربین دوگانه Leica، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی و تکنولوژی شارژ سریع SuperCharge که این دستگاه را قادر می‌سازد در مدت زمان ۲۰ دقیقه به شارژ کامل رسیده و توان لازم را برای سرویس‌دهی به مدت دو روز کامل داشته باشد، توانست متمایز و برتر از رقبا عمل کند.

گوشی‌های هوشمند سری HUAWEI Mate 10 با توجه به اینکه تنها گوشی‌های هوشمندی بودند که در زمان عرضه به بازار، از قلب هوش مصنوعی بهره‌مند شده بودند نیز تحولی شگفت‌انگیز در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آمدند.

گوشی‌های سری HUAWEI Mate 10: هر روز کارآمدتر از دیروز

چیپ‌ست‌های بومی برای دست‌یابی به عملکرد فوق‌العاده سریع

گوشی‌های هوشمند سری Mate 10 از چیپست Kirin 970 ِ سریع و برق‌آسا بهره می‌برند که قابلیت پردازش هوش مصنوعی (AI) را نیز در خود جا داده است. Kirin 970 از یک واحد پردازش عصبی (NPU) مستقل بهره می‌برد که به دستگاه امکان آن‌را می دهد تا در مقایسه با زمان استفاده از پردازنده‌های استاندارد، ۲۵ درصد سریع‌تر عمل کند. جدا از قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی، واحد پردازش عصبی به طور دائم در پس‌زمینه فعال بوده تا به اجرای روان همه‌ پروسه‌ها در گوشی‌های هوشمند سری HUAWEI Mate 10 کمک کند. جدا از این، پردازنده یادشده، از قابلیت پیشرفته یادگیری ماشینی و ویژگی‌های یادگیری عمیق بهره‌مند شده تا فرا بگیرد و با استفاده هر روزه کاربر از گوشی، مدلی را از رفتار شما ایجاد کند.

این المان، رفتارهای شما را درک کرده، اولویت‌های شما را فهمیده و بر مبنای آن، پیشگویی رفتار شما را آغاز می‌کند. به محض اینکه تمامی اطلاعات، جمع‌آوری شوند؛ اختصاص پردازنده، پردازشگر گرافیکی و دیگر منابع به اپلیکیشن‌های پراستفاده شما آغاز شده تا عملکرد سطح بالایی که ۲۵ درصد سریع‌تر از نمونه‌های قبلی است، ارائه شود. با عمل به شعار ” سریع متولد شده، سریع خواهد ماند”، سری HUAWEI Mate 10 عملکرد فوق سریع و تجربه روان را حتی پس از ۱۶ ماه استفاده از دستگاه، تضمین می‌کند.

 

جدا از عملکرد سریع، HUAWEI Mate 10 از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد که با قابلیت‌های مدیریت هوشمندانه باتری و SuperCharge، به عنوان تکنولوژی که توسط این شرکت ایجاد شده تا فرایند شارژ را سریع‌تر و ایمن‌تر کند، ترکیب شده است.

 

علاوه بر این، HUAWEI Mate 10 از یک دوربین هوشمند بهره می‌‌برد که توانایی شناسایی هرآنچه را که از آن عکس گرفته می‌شود، دارد. در کنار ترکیب سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با یک سنسور مونوکروم ۲۰ مگاپیکسلی و استفاده از لنزی با مشخصه گشودگی دیافراگم f/1.6، دوربین دوگانه Leica ِسری HUAWEI Mate 10 از هوش مصنوعی نیز بهره‌مند شده است.

دوربین این محصول، ۱۰۰ میلیون سوژه را فراگرفته و توانایی شناسایی ۱۳ صحنه و سوژه متفاوت مانند آسمان، گیاهان، حیوانات خانگی، ساحل و موارد دیگر را دارد. نه‌تنها دوربین امکان شناسایی صحنه‌ها و سوژه‌ها را با سرعت و دقت بالاتر دارد بلکه توانایی یادگیری صحنه‌ها و سوژه‌هایی را که به طور معمول از آن‌ها عکس می‌گیرید داشته و داده‌های مربوط به آن‌ها را روی گوشی نگهداری می‌کند. به این ترتیب، وقتی از همان سوژه یا صحنه، چندین و چندبار عکس می‌گیرید، دوربین توانایی تشخیص و شناسایی آن و در ادامه، تنظیم پارامترهای بهینه عکاسی را بدون وقفه، برای به ثبت رساندن عکسی فوق‌العاده خواهد داشت.

 

در پایان لازم به ذکر است هم اکنون گوشی های سری Huawei Mate 10 در جشنواره تابستانی هواوی با عنوان “تابستان پر ستاره هوآوی” با تخفیف ویژه و همچنین فرصت شرکت در قرعه کشی ده ها گوشی Huawei P20 Pro و هزاران جایزه دیگر به فروش می رسند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص ای جشنواره یم توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:

www.huaweistarts.com

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا