نسل جدید کیبوردها در آیفون با Slash Keyboard

Slash Keyboard اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که نه تنها می‌تواند جایگزینی ایده‌آل برای صفحه‌کلید گوشی شما باشد، بلکه کارایی و معنی این ابزار در گوشی را به مرحله‌ی جدیدی ارتقاء داده است.

موبنا – معمولا تمام پلتفرم‌ها از صفحه‌کلیدهای جانبی مختلفی برخوردارند که به قصد بهتر کردن عملکرد صفحه‌کلید پیش‌فرض ساخته و منتشر می‌شوند. اما Slash Keyboard بسیار فراتر از یک جایگزین است و حتی می‌توان آن را نسل جدیدی از صفحه‌کلیدهای موبایل دانست. صفحه‌کلیدی که امکان تایپ کردن در آن، تنها وظیفه‌ی تعریف شده نیست؛ بلکه کمترین ویژگی آن به حساب می‌آید. درواقع اگر دوست دارید که با صفحه‌کلید، علاوه بر تایپ کردن جملات خود، بدون خروج از آن قادر به انجام امور دیگری همچون جستجو در گوگل، دسترسی به آهنگ‌ها و ویدئوهای SoundCloud و Youtube، مخاطبین و حتی استیکرها نیز باشید، Slash Keyboard دقیقا برای شخص شما ساخته شده است.

slash keyboard2 2e90d

استفاده از Slash Keyboard به قدری لذت‌بخش خواهد بود که احتمال آنکه بعد از مدتی کار با آن، هیچ صفحه‌کلید دیگری انتظارات شما را برآورده نکند بسیار زیاد است. طبیعتا این صفحه‌کلید می‌تواند برای کاربران عادی کمی گیج‌کننده و ناخوشایند باشد؛ اما اگر از افرادی هستید که سرعت بالایی در تایپ و کار با گوشی خود دارید و ساعات زیادی را نیز در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان یا شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانید، این اپلیکیشن قطعا برای شما جذاب خواهد بود و پیشنهاد می‌کنیم با دادن فرصت به آن، شانس خود را برای استفاده از نسل جدید صفحه‌کلیدها از دست ندهید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نسل جدید کیبوردها در آیفون با Slash Keyboard

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا