برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده «به پرداخت ملت» در ۱۶ تیرماه

شرکت به پرداخت ملت زمان برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده خود را اعلام کرد.

موبنا – زمان و محل برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت به پرداخت ملت که با نماد «پرداخت» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد. بر اساس این گزارش، شرکت به پرداخت ملت مجمع عمومی فوق‌العاده خود را روز شنبه ۱۶ تیرماه ۹۷ برگزار می‌کند.

افزون بر این، تمامی سهامداران، وکیل یا قائم‌ مقام قانونی صاحب‌ سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می‌توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده به پرداخت ملت ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ تیرماه ۹۷ به نشانی تهران، چهارراه فرمانیه خیابان پاسداران شمالی خیابان نوریان مجموعه رفاهی بانک ملت مراجعه کنند.

همچنین برگ ورود به جلسه از ساعت ۹ صبح مورخ ۱۶ تیرماه سال ۹۷ در محل برگزاری مجمع توزیع می‌شود. از اینرو تمامی سهامداران حقیقی ملزم به ارائه اصل کارت ملی و یا وکالت‌نامه رسمی معتبر و نمایندگان قانونی سهامداران حقوقی ملزم به ارائه اصل کارت ملی و اصل معرفی‌نامه رسمی برای دریافت برگه ورود به مجمع عموی فوق‌العاده هستند.

دستور جلسه مجمع

لازم به ذکر است، تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، دستور جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت به پرداخت ملت اعلام‌ شده است .

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می‌افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت به پرداخت ملت که با نماد «پرداخت» در بازار دوم بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد. همچنین سرمایه این شرکت در آخرین صورت مالی ۹۵۰.۰۰۰ میلیون ریال درج شده است .

سهامداران عمده

بر اساس گزارش ایبِنا، سه سهامدار عمده به پرداخت ملت، شامل «گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا با ۹۰ درصد، مهندسی سیستم یاس ارغوانی با ۳ درصد و توسعه و مدیریت سرمایه صبا با ۱.۲۵۰ درصد» است.

 منبع: ایبنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا