بازی Jolly Jam از سازندگان پرندگان خشمگین

Rovio یکی از معروف‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی در سال‌های اخیر است که آوازه‌ی سری بازی‌های Angry Birds آن را پیش‌تر نیز شنیده‌اید. این کمپانی به تازگی بازی جدید و مستقلی از پرندگان خشمگین با نام Jolly Jam منتشر کرده است.

موبنا – Jolly Jam یک بازی جالب در سبک پازلی است که به تازگی توسط تیم Rovio برای پلت‌فرم‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده است و در همین مدت کم نیز استقبال خوبی را به همراه داشته است. اگر در جریان بازی‌های موبایلی باشید حتما به خاطر دارید که Rovio چندی پیش نیز بازی Retry را برای پلت‌فرم‌های موبایل منتشر کرد که با گرافیک پیکسلی و گیم‌پلی ساده‌ توانست به سرعت خود را در دل گیمرهای موبایل جا کند. حال نوبت به بازی Jolly Jam است که بار دیگر توانایی‌های Rovio در بازی‌سازی را به رخ بکشد. سبک این بازی مانند Candy Crush معروف است با این تفاوت که در این بازی به جای شکلات‌ها، با ژله‌ها سروکار دارید. البته این موضوع دلیل نمی‌شود که Jolly Jam در مقابل Candy Crush حرفی برای گفتن نداشته باشد. در نظر گرفتن Boss‌های سه‌چشم و شیوه‌های مبارزه‌ای برای ژله‌ها در بازی، Jolly Jam را به یک بازی رقابتی و سرگرم‌کننده تبدیل کرده است.

jollyjam2

داستان بازی مانند تمامی بازی‌های هم‌سبک، کنار هم قرار دادن حداقل سه توپ رنگی (در اینجا ژله‌ها) و از بین بردن آن‌ها است که Jolly Jam با استفاده از افکت‌های انیمیشنی فوق‌العاده روان و دلنشین، یک پروژه‌ی عالی را در این زمینه ارائه داده است. شما در هر مرحله باید تعداد خاصی ژله را منفجر کنید و بعد از رسیدن به امتیاز مورد نظر، به مراحل بعدی منتقل شوید. گرافیک شاد و کارتونی، صداگذاری متنوع و هیجان‌انگیز بازی و وجود دشمنان و امتیازهای جانبی مختلف در Jolly Jam، این بازی را به یک عنوان محبوب تبدیل کرده است.

هنوز مشخص نیست که با وجود رقیب سرسختی مانند Candy Crush این بازی شانسی برای موفقیت دارد یا خیر با این حال Rovio ریسک این موضوع را قبول کرده و معتقد است که بسیاری از کودکان، و حتی بزرگسالان عاشق این بازی خواهند شد. این بازی برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.

بازی Jolly Jam از سازندگان پرندگان خشمگین بازی Jolly Jam از سازندگان پرندگان خشمگین

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا