مجموعه والپیپرهای HD برای آیفون در Papers.co

Papers.co یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در آیفون است که در زمینه‌ی والپیپرهای جذاب و باکیفیت فعالیت دارد و به کمک آن می‌توانید همیشه بهترین تصاویر ممکن را برای صفحه‌ی خانگی گوشی آیفون خود استفاده کنید.

موبنا – با توجه به بزرگتر شدن و باکیفیت‌تر شدن صفحه‌نمایش‌های موبایل، بحث تصاویر زمینه نیز به طور وسیع‌تری مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. این تصاویر زمینه که این روزها با کیفیت‌های خیره‌کننده‌ای به نمایشگرهای موبایل پا گذاشته‌اند، می‌توانند طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر بگیرند. بازی‌ها، فیلم‌ها، تصاویری از آسمان و … تنها بخشی از دسته‌بندی موضوعی تصاویر زمینه است که این روزها روی گوشی‌های موبایل استفاده می‌شود. Papers.co نیز یکی از برترین اپلیکیشن‌هایی است که آرشیوی عظیم و آنلاین را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید روزانه به صدها عکس زیبا و منحصربه فرد دسترسی داشته باشید.

papers.co2 7a1fe

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این اپلیکیشن بیش از ۴۰۰۰ والپیپر اختصاصی را در خود جا داده است و نکته‌ی که ارزش این ۴۰۰۰ تصویر را نیز چند برابر می‌کند، انتخاب و آپلود دستی این تصاویر است؛ به این معنا که تیم توسعه‌دهنده‌ی Papers.co تنها تصاویری را وارد اپلیکیشن خود می‌کند که به صورت دستی مشاهده و تایید شده باشند. بر خلاف دیگر برنامه‌های موجود که به صورت خودکار اقدام به دانلود تصاویر از وب سایت‌های دیگر می‌کنند و ممکن است تصاویر نه چندان جذابی نیز در بین آن‌ها به چشم بخورد، Papers.co تنها از والپیپرهایی برخوردار است که مطمئنا از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد. قابل ذکر است که این اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر شده است، اما برای حذف تبلیغات آن نیاز به پرداخت هزینه‌ای جداگانه دارید. در صورت تمایل می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

مجموعه والپیپرهای HD برای آیفون در Papers.co

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا