پول بی‌نهایت در بازی‌های آفلاین با Game Killer

جزو علاقمندان تقلب در بازی‌ هستید؟ زمانی که بازی‌ها تنها به کامپیوتر و کنسول‌ها خلاصه می‌شدند کدها و رمزهای پول یا جان بی‌نهایت یکی از محبوب‌ترین نتایج موتورهای جستجو بود. اما تقلب کردن در بازی‌های موبایل کمی متفاوت است.

موبنا – Game Killer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید تمامی بازی‌های آفلاین گوشی خود را اصطلاحا هک کنید و پول یا جان خود را به عددی دلخواه برسانید.

برای مثال در بازی Subway Surfers می‌توانید تعداد سکه‌‌ها، کلیدها و هر متغیری که در بازی وجود دارد را به عددهایی همچون ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ تبدیل کنید و از خرید تمام آیتم‌های بازی لذت ببرید. این اپلیکیشن برای اجرا نیاز به روت بودن گوشی شما دارد و تنها در مورد بازی‌های آفلاین که اطلاعات مربوط به امتیاز و پول در خود گوشی ذخیره شده قابل استفاده است. برای مثال از این نرم‌افزار (و در کل هیچ نرم‌افزاری) نمی‌توان برای هک بازی Clash of Clans استفاده کرد چرا که تمامی اطلاعات مربوط به امتیاز و پول شما در سرورهای بازی ذخیره می‌شوند و هیچ اپلیکیشنی وجود ندارد که بتواند سرور این گونه بازی‌ها را دست‌کاری کند. بنابراین اگر بازی مورد نظر شما یک بازی آنلاین نیست و دنبال راهی برای داشتن پول و جان بی‌نهایت در آن هستید، این اپلیکیشن را از دست ندهید.

gamekiller2

روش کار GameKiller به نوعی ساده محسوب می‌شود و شما می‌توانید با یک بار خواندن این متن یا تماشای ویدئویی که در انتهای مطلب قرار گرفته است به هک بازی‌های گوشی خود بپردازید. اگر اطلاعاتی درباره‌ی بازی‌سازی داشته باشید می‌دانید که یک بازی در کنار تمام کدها و المان‌هایی که در خود جای داده است شامل یک سری متغیرها نیز هست. برای مثال پول یا جان شما یک “متغیر” محسوب می‌شود چراکه در حین انجام بازی با تیر خوردن یا جمع‌آوری سکه این مقادیر تغییر خواهند کرد. شما به کمک GameKiller به شناسایی متغیر‌های بازی می‌پردازید و در انتها متغیر مربوط به آیتم مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد و سپس اقدام به تغییر آن می‌کنید.

برای مثال در این پست به هک پول در بازی Subway Surfers خواهیم پرداخت.

ابتدا اپلیکیشن GameKiller را اجرا کنید و دسترسی روت را به آن دهید. بعد از اجرای برنامه، روی دکمه‌ی برگشت گوشی لمس کنید تا از برنامه خارج شوید. مشاهده خواهید کرد که پنجره‌ی برنامه بسته می‌شود اما یک آیکون کوچک در بالای صفحه ظاهر می‌شود که با کلیک روی آن، پنجره‌ی برنامه به صورت شناور باز می‌شود.

حال وارد بازی Subway Surfers شوید. ابتدا کمی بازی کنید تا چند سکه جمع آوری کنید. برای مثال بعد از کمی بازی کردن ۹۶ سکه کسب کرده‌اید. حالا روی آیکون بالای صفحه کلیک کنید تا Game Killer اجرا شود. در اینجا باید با عددهای لمسی که روی صفحه قرار دارند عددی که خواهان تغییر آن هستید را وارد کنید و روی آیکون ذره‌بین کلیک کنید. سپس در پنجره‌ی باز شده گزینه‌ی اول یعنی Auto Difenity را انتخاب کنید.

gamekiller3

حال این برنامه در بین تمام متغیر‌های بازی جستجو می‌کند و هر متغییری که شامل عدد ۹۶ باشد را برای شما لیست خواهد کرد. معمولا در اولین مرتبه‌ی انجام این کار ممکن است هزاران متغیر برای شما شناسایی شود. اگر با همچین موردی برخورد کردید دوباره دکمه برگشت را بزنید و کمی دیگر به انجام بازی و کسب امتیاز بپردازید تا سکه‌های شما عددی به غیر از ۹۶ شود. برای مثال حالا که سکه‌ها به عدد ۱۳۴ رسید دوباره روی آیکون برنامه کلیک کنید و در کادر قبلی این بار عدد ۱۳۴ را تایپ کنید و روی ذره‌بین کلیک کنید. این بار برنامه فقط در متغیرهایی که در نوبت قبل ۹۶ بوده‌اند جستجو می‌کند و هر کدام که تبدیل به ۱۳۴ شده باشند را شناسایی خواهد کرد. لیست چند‌هزار‌تایی شما با این کار تبدیل می‌شود به یک لیست کوچک با نهایت ۱۰۰ الی ۲۰۰ آیتم. این روند را به قدری تکرار کنید که تعداد متغیر‌های شما به یک عدد برسد و در واقع متغیر اصلی پول در بازی پیدا شود. سپس روی این متغیر کلیک کنید و طبق تصویر بالا در قسمت Value عدد دلخواهتان را وارد کنید و روی Ok کلیک کنید. کافیست به بازی برگشته و اقدام به کسب حتی ۱ سکه کنید. با اولین تغییری که در تعداد ۱۳۴ سکه صورت بگیرد پول شما تبدیل به عددی شگفت‌انگیز می‌شود.

نکته ۱: تعداد دفعاتی که باید این روند را انجام دهید تا به یک متغیر برسید، بستگی به بازی مورد نظر دارد. در برخی بازی‌ها در همان نوبت اول ممکن است به یک لیست ۱۰‌تایی برسید و در بعضی بازی‌ها ممکن است بیشتر از ۵ یا ۶ مرتبه نیاز به این کار داشته باشید.

نکته ۲‌: در برخی از بازی‌ها لیست انتهایی به ۷ یا ۸ مورد می‌رسد و شما هرقدر که این روند را تکرار می‌کنید از این تعداد کم نمی‌شود. در این مواقع نیازی به ادامه‌ی کار نیست. تمامی ۸ مورد را مانند بالا به عدد مورد نظرتان تغییر دهید و یک بار دیگر بازی کنید. با اولین تغییری که در متغیر به وجود بیاید عدد شما لحاظ خواهد شد.

برای درک بهتر توضیحات بالا می‌توانید ویدئوی زیر را که مربوط به یکی از بازی‌های کپی شده از Flappy Bird است مشاهده کنید.

این اپلیکیشن به دلیل نوع کارکرد آن در گوگل‌پلی موجود نیست. شما می‌توانید برای دانلود آن از این لینک استفاده کنید.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا