مدیریت فایل ها با ASUS File Manager

ASUS File Manager اپلیکیشنی برای مدیریت فایل‌ها در گوشی‌های اندرویدی است که با ارائه‌ی محیطی فلت در کنار ویژگی‌های نرم افزاری مانند پشتیبانی از LAN و فضاهای ابری یک گزینه‌ی بی نقص را برای انتخاب کاربران در زمینه‌ی مدیریت فایل‌ها به وجود آورده است.

موبنا – برخلاف پلت فرم‌های آی او اس و ویندوزفون که از ابتدا رابطه‌ی چندان نزدیکی با فایل منیجرها نداشتند، اندروید از همان ابتدا به طور جدی به اپلیکیشن‌های مدیریت فایل وابسته بوده است به طوری که در تمام رام‌ها و گوشی‌های اندرویدی، یک اپلیکیشن پیش فرض برای دسترسی و مدیریت فایل‌ها وجود دارد که البته اکثرا تنها در حد استفاده‌های ابتدایی بوده و نیاز به جایگزین شدن دارند. اگر شما نیز به دنبال جایگزینی زیبا و البته توانا در زمینه‌ی مدیریت فایل‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم با معرفی ASUS File Manager با ما همراه باشید. این فایل منیجر از ظاهری فلت و بسیار چشم نواز بهره مند است که رقیبی جدی برای فایل منیجرهای متریال به حساب می‌آید و کاربرانی که به طراحی فلت علاقه‌ی بیشتری دارند می‌توانند با نصب ASUS File Manager، فایل منیجری با این سبک از طراحی در اختیار داشته باشند.

asus file manager2 f3ee6

ASUS File Manager از فضاهای ابری مختلفی همچون گوگل درایو، دراپ باکس و … پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با فعال کردن همگام سازی خودکار، از فولدرهای مهم خود به طور منظم فایل پشتیبان تهیه کنید و آن را به یکی از سرویس‌های موجود ارسال کنید. تمامی امکاناتی که برای کار با فایل‌ها نیاز دارید از جمله کپی، کات، تغییر نام و … همگی در ASUS File Manager وجود دارند و علاوه بر آن می‌توانید به سادگی نیز به مدیریت فایل‌های صوتی و ویدئویی بپردازید. در صفحه‌ی اصلی ASUS File Manager نیز فایل‌های موجود در حافظه‌ی گوشی به تفکیک نوع آن‌ها (عکس، موسیقی و …) به نمایش در خواهند آمد تا دسترسی کاربران به فایل‌های مورد نظر را سریع‌تر از پیش کند. برای دانلود این اپلیکیشن که از رزولوشن بالایی برخوردار است و مناسب تبلت‌های اندرویدی نیز است، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

مدیریت فایل ها با ASUS File Manager مدیریت فایل ها با ASUS File Manager

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا