مرحله سوم فروش قطعی محصولات ایران خودرو ویژه عید سعید فطر

گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با آغاز فصل تابستان و به منظور تامین نیاز مشتریان و بازار ، مرحله سوم فروش قطعی محصولات ایران خودرو ویژه عید سعید فطر را از روز شنبه دوم تیرماه به اجرا می گذارد. نام نویسی تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

موبنا – در این طرح خودرو های پر طرفدارایران خودرو از جمله خانواده محصولات پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پارس، سمند و رانا با موعد تحویل مهر تا اسفند ۹۷ عرضه شده است. قیمت محصولات در این طرح قطعی و پرداخت آن در دو مرحله خواهد بود. واریز ودیعه دوم این طرح مشارکت در تولید، یک ماه پس از نام نویسی از اول تا دهم مردادماه۹۷ تعیین شده است.
برمبنای این گزارش، به منظور حفظ حقوق مشتریان واقعی محصولات و جلوگیری از سوءاستفاده برخی واسطه ها و سودجویان، در طرح پیش فروش قطعی دو مرحله ای صلح قرارداد و خرید انصرافی امکانپذیر نبوده و خودرو به شخص ثبت نام کننده تحویل داده خواهد شد.
مجاز بودن هر کد ملی برای نام نویسی صرفا یک دستگاه خودرو و ثبت نام مشتریان حقیقی از دیگر اهرم های نظارتی ایران خودرو برای حفظ حقوق مشتریان واقعی در این طرح است.
متقاضیان می توانند از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه دوم تیرماه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا