«شورلت بلیزر» دوباره به خیابان‌ها برمی‌گردد (+عکس)

این اتومبیل آمریکایی در مدل‌های مختلف ساخته شده است. مدل پایه آن موتور ۲.۵ لیتر چهار سیلندر را در اختیار دارد که ۱۹۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۸ پوند-فوت قدرت گشتاور را شامل می‌شود.

موبنا – پس از انتشار یک آگهی تبلیغاتی جدید در روزهای اخیر مشخص شد «شورلت بلیزِر» با ظاهر جذاب و مدرن از سال آینده وارد خیابان‌ها می‌شود و شکل ظاهری بدنه، چهار چرخ متحرک و نوع طراحی آن همچنان اصالت بلیزر را نمایان می‌کند.

«شورلت بلیزر» دوباره به خیابان‌ها برمی‌گردد (+عکس)

مدل جدید بلِیزر در خانواده محصولات شورلت، بین کراس‌اورهای «اکوئینوکس» و «تراورز» طبقه‌بندی می‌شود. این اتومبیل بدنه یکپارچه در اختیار دارد که به انتخاب راننده می‌تواند دو چرخ جلو یا هر چهار  چرخ آن متحرک باشد تا یکی از بهترین گزینه‌ها برای آفرود محسوب شود.

«شورلت بلیزر» دوباره به خیابان‌ها برمی‌گردد (+عکس)

این اتومبیل آمریکایی در مدل‌های مختلف ساخته شده است. مدل پایه آن موتور ۲.۵ لیتر چهار سیلندر را در اختیار دارد که ۱۹۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۸ پوند-فوت قدرت گشتاور را شامل می‌شود. مدل دیگر بلیزر جدید موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندر را با توان ۳۰۵ اسب بخار و با قدرت گشتاور ۲۶۹ پوند-فوت  در خود جا داده است که این مدل سیستم انتقال ۹ سرعته اتوماتیک را در اختیار راننده می‌گذارد.

«شورلت بلیزر» دوباره به خیابان‌ها برمی‌گردد (+عکس)

مدل پایه بلیزر جدیدی که از سال ۲۰۱۹ میلادی وارد خیابان‌ها می‌شود لاستیک‌های ۱۸ اینچی دارد و این در حالی است که تیپ‌های RS و Premier این خودرو با لاستیک‌های ۲۰ اینچی عرضه می‌شوند و البته خریداران می‌توانند به صورت سفارشی اتومبیل محبوب خود را با لاستیک ۲۱ اینچی هم دریافت کنند. تیپ RS با بدنه مشکی و تودوزی قرمز شکل ظاهری زیبا دارد و این در حالی است که تیپ Premier با بدنه کرومی و رنگ‌بندی دوگانه صندلی‌ها عرضه می‌شود.

«شورلت بلیزر» دوباره به خیابان‌ها برمی‌گردد (+عکس)

این کراس‌اُور که بدنه متوسط دارد دو ردیف صندلی مخصوص نشستن پنج نفر را شامل می‌شود و برای آن یک نمایشگر لمسی ۸ اینچی در نظر گرفته شده است که همه اطلاعات خودرو در آن نمایان می‌شود و این سیستم قادر است به صورت همزمان از سیستم «اپل کارپِلِی» و «اندروید اتو» پشتیبانی کند. برای این خودرو گیرنده بی‌سیم وای-فای با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۴G LTE، شش درگاه ورودی USB، شارژر بی‌سیم تفن همراه، نگهدارنده گوشی و هندزفری، سقف بازشو پانوراما و اهرم بکسل با توان حمل ۴۵۰۰ پوند به همراه صندوق عقب جادار برای حمل بسته‌های بزرگ در نظر گرفته شده است.

«شورلت بلیزر» دوباره به خیابان‌ها برمی‌گردد (+عکس)

مدل‌های RS و Premier به دوربین‌های جلو و عقب برای کنترل بهتر راننده مجهز شده‌اند و همچنین سیستم کروز کنترل اتوماتیک به همراه قابلیت‌های امنیتی دیگر را هم شام لمی‌شوند. این اتومبیل شاسی‌بلند آمریکایی با شکل ظاهری جدید و با قیمت متوسط، از سال آینده می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین محصولات جنرال موتورز تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا