ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

پول‌های فوتبالی باعث شده است فوتبالیست‌ها در جمع ثروتمندترین افراد جهان قرار بگیرند و نشریه «کارکیز» امروز گزارشی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد برترین‌های جهان در عرصه فوتبال چه اتومبیل‌هایی سوار می‌شوند تا چه میزان حاضر هستند برای خرید خودرو پول پرداخت کنند.

موبنا – فوتبال یکی از ثروتمندترین صنایع جهان محسوب می‌شود و ارزش تیم‌ها و باشگاه‌ها در آن، به واسطه حامیان مالی بزرگ و جابه‌جایی‌های پولساز بازیکنان باعث شده است روز به روز ارزش این صنعت افزایش یابد. بر اساس آخرین گزارش رسمی منتشر شده درآمد اروپا از بازار فوتبال در سال گذشته ۲۴.۶ میلیون دلار بوده است و همچنین، مجموع درآمدهای لیگ برتر فوتبال اروپا نیز از ۲۸۳۵ میلیون دلار هم گذشته است.

آخرین آمارهای رسمی نشان می‌دهد لیگ برتر فوتبال اروپا که با نام «بیگ فایو» شناخته می‌شود از سال ۹۷/۱۹۹۶ تا سال ۱۶/۲۰۱۵ میلادی رشد مالی قابل ملاحظه‌ای داشت و این در حالی بود که میزان درآمدهای این لیگ بین سال‌های ۱۷/۲۰۱۶ و ۱۸/۲۰۱۷ با تمام درآمدهای آن دوره زمانی برابری کرد. رسانه‌های بریتانیایی چندی پیش اعلام کردند درآمد لیگ برتر این کشور در سال گذشته ۴.۴ میلیارد یورو بوده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال جاری میلادی به بیش از ۵.۰۸ میلیارد یورو برسد.

به هر حال پول‌های فوتبالی باعث شده است فوتبالیست‌ها در جمع ثروتمندترین افراد جهان قرار بگیرند و نشریه «کارکیز» امروز گزارشی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد برترین‌های جهان در عرصه فوتبال چه اتومبیل‌هایی سوار می‌شوند تا چه میزان حاضر هستند برای خرید خودرو پول پرداخت کنند.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

کریستین رونالدو – بوگاتی شیرون

این فوتبالیست پرتغالی که در باشگاه اسپانیایی «رئال مادرید» بازی می‌کند یکی از بهترین و سرشناس‌ترین‌ مهاجم‌های جهان محسوب می شود و از بزرگ‌ترین گل‌زنان تاریخ است. او علاقه زیادی به رانندگی با سرعت بالا دارد و در این میان انواع اتومبیل‌های لوکس را خریداری کرده است.

رونالدو که پیش از این یک دستگاه «بوگاتی وِیرون»، چندی پیش مدل جدید این اتومبیل دست‌ساز فرانسوی را هم خریداری کرده است. این بازیکن پرتغالی با پرداخت ۲ میلیون پوند یک دستگاه بوگاتی شیرون خریده است تا بتواند لذت رانندگی را بیشتر تجربه کند و حداکثر سرعت خود را در جاده‌ها به ۲۶۰ مایل بر ساعت برساند.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

هاری کِین – جگوار اف-پِیس

این کاپیتان انگلیسی یک دستگاه اتومبیل شاسی‌بلند «جگوار اف‌-پیس» که ساخت کشور خودش است را این روزها سوار می‌شود و در بیشتر اماکن با همین اتومبیل دیده شده است. او در یکی از جدیدترین مصاحبه‌های خود گفت:‌ «به صنعت خودروسازی کشورم افتخار می‌کنم و ترجیح می‌دهم هرچقدر هم که ثروتمند شوم، باز هم از اتومبیل‌های ساخت کشور خودم استفاده کنم».

او که در باشگاه انگلیسی تاتنهام هم بازی می‌کند همچنین یک دستگاه اتومبیل انگلیسی «رنج رووِر اوتوبیوگرافی» و یک دستگاه اتومبیل انگلیسی «بِنتلی سوپراسپورت» هم در اختیار دارد. ولی در مجموع ترجیح می‌دهد با اعضای خانواده خود با «جگوار اف‌-پِیس» رفت و آمد کند.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

نِیمار – آئودی آر۸ اسپایدر

مهاجم سرشناس برزیلی علاقه زیادی به اتومبیل دارد و به همین خاطر در پارکینگ منزل خود از چندین خودروی لوکس وگران قیمت نگهداری می‌کند. او در این سال‌ها اتومبیل‌های زیادی خریداری کرده است و این روزها ترجیح می‌دهد با یک دستگاه «آئودی آر۸ اسپایدر» رانندگی کند.

این بازیکن باشگاه «پاری سن ژرمن» که همواره رو به جلو بازی می‌کند، پس از فوتبال به خودروها بیشترین علاقه را دارد و به همین خاطر دایم در حال بررسی و خرید یک دستگاه اتومبیل جدید است. بنابراین گاراژ شخصی او این روزها ده‌ها دستگاه اتومبیل متفاوت و لوکس را در خود جا داده است. با تمام این توضیحات برند آلمانی آئودی این روزها نظر نِیمار را به خود جلب کرده است و او در کاراژ برزیلی شخصی، این اتومبیل را مناسب رانندگی می‌داند. البته در گاراژ او مدل‌های «آراِس۷» و «کیو۷» آئودی هم دیده می‌شود.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

جیمز رودریگِز – آئودی کیو۷

«جیمز رودریگز» که محبوب‌ترین و مشهورترین مهاجم کلمبیایی محسوب می‌شود و از بزرگترین حامیان باشگاه «رئال مادرید» است،‌ تقریبا از سال ۲۰۱۴ میلادی به بعد فقط با اتومبیل‌های آئودی سفرهای درون شهری خود را انجام می‌دهد و این روزها یک دستگاه شاسی‌بلند «آئودی کیو۷» را سوار می‌شود.

رودریگز این روزها در کنار فوتبال فعالیت‌های دیگری هم انجام می‌دهد و مانند دیگر فوتبالیست‌های سرشناس از جمله «سامی خدیرا»، «ایسکو» و «گارث بِیل» مدل یک برند پوشاک مردانه شده است و از این طریق هم کسب درآمد می‌کند.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

محمد صلاح – مرسدس جی‌ال‌ای کوپه

صلاح فصل گذشته توانست در لیگ برتر مصر خود را بیش از هر زمان دیگر به جهانین معرفی کند و به عنوان برترین بازیکن فوتبال تورنومنت امسال معرفی شود. صلاح مصری تمایل زیادی دارد که رسانه‌های خبری از زندگی شخصی او مطلع نشوند و به همین خاطر کمتر در مجامع عمومی حاضر می‌شود.

او اعضای خانواده خود را هم از دسترس مردم و خبرنگارها دور نگاه داشته است و با این وجود «محمد صلاح» چندی پیش با یک دستگاه «مرسدس-بنز جی‌ال‌ای کوپه» دیده شد. خبرنگاران در حالی او را با این اتومبیل دیدند که در نزدیکی زمین تمرین‌های ورزشی «مِلوود» وابسته به باشگاه لیورپول در حال حرکت بود.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

لینول مسی – پاگانی زوندا روداِستار

این فوتبالیست سرشناس آرژانتینی تمایل زیادی دارد که همه لوازم شخصی او لوکس، دست‌ساز و منحصر به فرد باشد. به همین خاطر از ساعت مچی گرفته تا لوازم خانگی مسی بسیار نایاب هستند و اتومبیل شخصی او هم دست‌ساز است. مِسی که از مشهورترین و صاحب‌نام‌ترین فوتبالیست‌های جهان محسوب می‌شود، به عنوان یکی از باهوش‌ترین فوتبالیست‌های جهان معرفی شده است.

«لیو مسی» علاقه زیادی به اتومبیل دارد و به همین خاطر در پارکینگ شخصی منزل او چندین دستگاه اتومبیل خاص و لوکس پارک شده‌اند. با این وجود مسی این روزها ترجیح می‌دهد با «پاگانی زوندا روداِستار» رانندگی کند. این خودروی سبک پرسرعت به گونه‌ای ساخت شده است که می‌تواند حداکثر سرعت خود را به ۲۰۰ مایل برساعت برساند. لازم به ذکر است مسی یکی از ۴۰ نفر در کره خاکی محسوب می‌شود که این خودرو را در اختیار دارد و شرکت سازنده قصد ندارد تولید آن را ادامه دهد.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

رحیم استرلینگ – بِنتلی کنتینِنتال جی‌تی اونیکس

این هافبک انگلیسی که به خاطر حرکت‌های تهاجمی خود شهرت جهانی پیدا کرده است، در خانه شخصی خود ده‌ها دستگاه اتومبیل لوکس و منحصر به‌فرد دارد. استرلینگ تمایل زیادی به خرید ماشین‌های پرزرق و برق دارد و در بین همه اتومبیل‌های لوکس خود ترجیح می‌دهد این روزها با یک دستگاه «بنتلی کنتیننتال جی‌تی اونیکس» رانندگی کند.

این اتومبیل که طراحی بسیار زیبا دارد و به تازگی وارد باز شده است، نسخه «اونیکس» اتومبیل «بنتلی کنتیننتال» محسوب می‌شود و به همین خاطر می‌توان آن را در خانواد خودروهای کوپه هم طبقه‌بندی کرد. برای این خودروی پرسرعت برخی قابلیت‌های آیرودینامیکی منحصر به فرد در نظر گرفته شده است تا به جز جذابیت ظاهری، سرعت آن هم به میزان قابل ملاحظه افزایش یابد.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

آنتونی گریزمن – مازِراتی گرَن توریسمو

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که گریزمن تابستان امسال به باشگاه بارسلونا می‌پیوندد. البته برخی رسانه‌های خبری هم می‌گویند که احتمال دارد او در باشگاه «اتلتیکو مادرید» بماند و فصل بعد هم در همین باشگاه اسپانیایی بازی کند.

گریزمن که این روزها در پایتخت کشور اسپانیا زندگی می‌کند، ده‌ها دستگاه خودروی لوکس و دست‌ساز خریده است و به همین خاطر او را هم می‌توان یکی از علاقمندان به خودرو دانست. اتومبیلی که این روزها گریزمن سوار می شود یک دستگاه «مازراتی گرَن توریسمو» است که یکی از زیباترین کوپه‌های اسپورت در جهان محسوب می‌شود و این خودروهای ایتالیایی توانسته است توجه فوتبالیست‌های زیادی را به خود جلب کند.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

سرخیو راموس – آئودی آراِس۶

در لیست حاضر که نام فوتبالیست‌های مختلف در آن آورده شده است، راموس تنها شخصی محسوب می‌شود که به صورت شخصی حامی مالی دارد. او که در هافبک باشگاه «رئال مادرید» بازی می‌کند این روزها یک دستگاه «آئودی آراس۶» سوار می‌شود و از آنجایی که برند آلمانی «لوس بلانکس» اسپانسر او شده است، ترجیح می‌دهد با یک اتومبیل آلمانی رانندگی کند.

این کاپیتان اسپانیی همچنین اتومبیل‌های دیگری هم داشته است و نکته جالب اینجاست که در بین کلکسیون خودروهای راموس می‌توان به یک دستگاه اتومبیل معمولی «فیات ۶۰۰» هم اشاره کرد که در گاراژ شخصی او پارک شده است. در اختیار داشتن چنین خودروی ارزانی برای فوتبالیست‌های ثروتمند دور از ذهن به نظر می‌رسد.

ماشین های بازیکنان مطرح جام جهانی ۲۰۱۸(+تصاویر)

کوین دی بروینه – مرسدس جی-واگن

او مشهورترین فوتبالیست بلژیکی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ است و یکی از ده‌ها فوتبالیست سرشناس جهان محسوب می‌شود که ترجیح می‌دهد با یک دستگاه شاسی‌بلند آلمانی رانندگی کند.

او این روزها سوار یک دستگاه «مرسدس-بنز جی۶۳ اِی‌ام‌جی» می‌شود و از رانندگی این شاسی‌بلند پرقدرت لذت می‌برد. موتور این اتومبیل ۵.۵ لیتری و هشت سیلندر است که توانی معادل ۵۳۷ اسب بخار را تولید می‌کند. بروینه ترجیح می‌دهد هر زمان که مدل جدیدتر این خودرو وارد بازار شد، مجدد آن را خریداری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا