تابستان ۹۷ و خرید تورهای داخلی با بهترین قیمت ها!

سفرهای تابستانی به گوشه و کنار ایران در بین هموطنان امری جداناپذیر است که معمولا در هر خانواده ایرانی یکی از پای ثابت های برنامه تعطیلات تابستانی خواهد بود.

به عنوان مثال سفر به مشهد با تورهای مشهد در بین ایرانیان یکی از شلوغ ترین برنامه های مسافرتی تابستان به حساب می آید. با اینکه مشهد در تابستان هوایی نسبتا گرم و سوزان را دارد با این حال به دلیل تعطیلی مدارس و برخی ارگان های دولتی سفرهای تابستانی به این شهر بویژه در ایام تعطیل رسمی به نسبت زیاد خواهد بود. در واقع وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شعر باعث شده تا گرمای تابستان هم مانع هجوم مسافرین به این شهر نمی شود. بنا به استقبال نسبتا زیاد مسافرین از سفرهای تابستانی به مشهد لذا تورهای مسافرتی این مسیر بویژه تورهای زمینی آن شلوغ بوده و علاقمندان بیشماری را دارند. البته بایستی توجه داشته باشید که هر چه به اوسط تابستان نزدیک شویم استقبال از تورهای مشهد کاسته خواهد شد و ممکن است آژانس های مسافرتی برخی آفرهای تور مشهد لحظه آخری را با قیمت های پایینی برای جلب رضایت مسافرین و گردشگران ارائه کنند که  این فرصت مناسبی برای افرادی که به دنبال سفرهای تابستانی ارزان به مشهد با تورهای مسافرتی هستند، خواهد بود.

تابستان ۹۷ و خرید تورهای داخلی با بهترین قیمت ها!

کیش جزیره ای در جنوب ایران بوده که با دارا بودن تفریحات ساحلی جذاب، آثار توریستی و تاریخی فراوان و البته هتل های لوکس برای اقامت گردشگران در سالیان اخیر به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور خود را مطرح کرده است. این جزیره در تابستان هر چند گرم و شرجی است اما با این حال ساحل آن با آب های صاف و زلال مکانی فوق العاده برای ورزش های آبی را برای مسافرین تابستانی خود فراهم می کند. از طرف دیگر هوای گرم تابستان باعث استقبال کمتر گردشگران از تور کیش در فصل تابستان و بخصوص در اوسط این فصل و در مردادماه می شود که این امر آژانس های مسافرتی را مجبور به پایین آوردن قیمت تورهای کیش برای جلب توجه مسافرین خواهد کرد، از این رو فصل تابستان و بویژه ماه مرداد یک فرصت استثنائی برای طرفداران آفرهای تور کیش ارزان برای سفر به این جزیره اسرارآمیز کشور می باشد.

تابستان ۹۷ و خرید تورهای داخلی با بهترین قیمت ها!

گذشته از داخل کشور، جزیره کیش در بین گردشگران خارجی هم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در واقع وجود طرفیت های بالای گردشگری و سرمایه گذاری بسیاری از شرکت های توریستی بر روی این جزیره باعث شده تا نظر خیلی از گردشگران حتی خار کشور به سوی کیش جلب شود. در تابستان که این جزیره روزهای آفتابی را دارد، سواحل آن صاف و دل انگیز بوده و محیط جالب را برای تفریحات ساحلی و ورزش های آبی همچون فلای بورد، اسکی روی آب، جت اسکی ، غواصی، شاتل و بنانا سواری و بسیاری دیگر از تفریحات دریایی را فراهم می کند. کافی است به ما اطمینان کنید و برای تجربه این تفریحات کیش با مراجعه به وبسایت جامع گردشگری تورهای داخلی به آدرس com.تورکیش-تورمشهد از بهترین آفرهای کیش برای سفرهای تابستانی هیجان انگیز به این جزیره بهره مند شوید.

تابستان ۹۷ و خرید تورهای داخلی با بهترین قیمت ها!

اگر طرفدار جزایر جنوبی کشور و آب های نیلگون خلیج فارس هستید علاوه بر کیش پیشنهاد و توصیه دیگر ما به شما دیدن از جزیره قشم خواهد بود. این جزیره در فصل تابستان با سواحل زلال و متلاطم خود باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران نه تنها از جای جای ایران بلکه سایر نقاط جهان هم می شود. برخورداری از آثار گردشگری تاریخی و طبیعت گردی متنوع، این جزیره را در سال های اخیر به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل نموده است. درست است که در تابستان آب و هوای قشم بسیار گرم خواهد بود اما با این حال باز هم این جزیره طرفداران خاص خود را داراست. در واقع امروزه کمتر کسی پیدا می شود که اسم دره ستارگان، جنگل های حرا و جزایر زیبا و کوچک نزدیک قشم مثل جزایر هنگام و هرمز را نشنیده باشد. وجود این آثار گردشگری بسیار و سواحل خیره کننده قشم، همه و همه دست به دست هم داده تا در تابستان آفرهای تور ارزان قشم طرفداران بسیاری را در بین ایرانیان و حتی اتباع خارجی داشته باشند.

تابستان ۹۷ و خرید تورهای داخلی با بهترین قیمت ها!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا