کنترل سلامت خود را به پرچمدار جدید سامسونگ بسپارید

شرکت سامسونگ با همکاری دانشگاه کالیفرنیا اپلیکیشنی به نام My BP Lab را راه‌اندازی کرده است که به کاربرها امکان می‌دهد بصورت پیوسته فشار خون و سطح استرس خود را تحت نظر داشته و با داشتن اطلاعات فردی خود، سطح سلامت‌شان را ارتقا دهند.

موبنا – اپلیکیشن My BP Lab با استفاده از حسگرهای نوآورانه موجود روی گوشی‌های گلکسی S9 و S9+ اطلاعات دقیق‌تر و جامع‌تری را درباره وضعیت سلامت فرد به کاربر ارائه می‌دهد. این حسگر نوری که در پرچمداران جدید سامسونگ قرار گرفته به شما امکان می‌دهد فشار خون را بصورت مستقیم با خود گوشی و بدون هیچ سخت‌افزار دیگری اندازه گیری کنید.

کنترل سلامت خود را به پرچمدار جدید سامسونگ بسپارید

کاربرانی که به برنامه محققان دانشگاه استنفورد می‌پیوندند اطلاعات مربوط به فشار خون و سطح استرس خود را در کل روز و به شکلی شخصی دریافت می‌کنند. هدف از این مطالعه بهینه سازی My BP Lap برای ارائه اطلاعات به شکل قابل فهم اما با دقت علمی است تا کاربران بتوانند وضعیت سلامتی خود را مدیریت کنند. این مطالعه همچنین با جمع‌آوری داده‌ از هزاران کاربر در دنیای واقعی، دقت ثبت اطلاعات فشار خون را هم بالاتر می‌برد.
پیتر کو، معاون ارشد و مسئول تیم خدمات سلامتی شرکت سامسونگ می‌گوید «ما در سامسونگ به سلامت و رفاه کاربران‌مان متعهدیم. به همین دلیل است که یک حسگر اپتیکال انقلابی را در گلکسی S9 و S9+ به کار گرفتیم. خیلی خوشحالیم که با همکاری دانشگاه استنفورد از این حسگر برای کمک به تحقیقاتی استفاده کردیم که اطلاعاتی معنادار و مهم را درباره سلامتی کاربران‌مان در اختیار آنها قرار می‌دهد».
پس از باز کردن اپلیکیشن My BP Lap از کاربر دعوت می‌شود در یک دوره سه هفته‌ای تحقیقات دانشگاه استنفورد با هدف رهگیری سطح استرس و احساسات خود در کل روز، شرکت کند. از شرکت‌کنندگان خواسته می‌شود رفتارهای خود از جمله خواب، ورزش و رژیم غذایی‌شان را گزارش کنند. در این تحقیقات از حسگر گوشی برای اندازه‌گیری فشار خون در طول روز استفاده می‌شود. به این ترتیب کاربران متوجه خواهند شد مثلا در کدام روز میزان استرس‌شان بیشتر از همیشه بوده و یا اینکه کیفیت خواب‌شان روی فشار خون در ابتدای صبح تاثیر داشته است یا خیر.
وندی بری مندز، استاد دانشگاه استنفورد هم درباره این تحقیقات می‌گوید «مطالعه حاضر می‌تواند جدیدترین داده‌های مربوط به استرس، احساسات روزانه و فشار خون را به کاربر ارائه دهد. همکاری ما با سامسونگ نیز به همه مردم در سراسر جهان کمک کرده است تا با مدیریت میزان استرس خود، وضعیت‌ سلامتی‌شان را بهبود ببخشند».
فشار خون و سطح استرس دو معیار بسیار مهم در سنجش وضعیت سلامت فردی محسوب می‌شوند و اکنون با توجه به دقت اپلیکیشن My BP Lab در اندازه‌گیری آنها، کاربر می‌تواند با خیال راحت سلامت خود را تحت نظر داشته باشد.

کنترل سلامت خود را به پرچمدار جدید سامسونگ بسپارید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا