سی ایی اس با میزبانی آسیایی! (+تصاویر)

در این دوره ۵۰۰ کمپانی بین المللی غرفه های خود را راه اندازی و به میزبانی از مهمانان پرداختند. هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، خودروهای خودران، بلاک چِین و نسل پنجم شبکه تلفن همراه مهمترین موضوعات نمایشگاه مذکور بودند.

موبنا؛ سمیه علی اصغری – علاقه مندان به تکنولوژی با نام “سی ایی اس” به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای حوزه فناوری به خوبی آشنا هستند. این نمایشگاه بزرگ هر ساله در لاس وگاس(آمریکا) به ارائه آخرین تحولات در زمینه کالاهای الکترونیک مصرفی می پردازد و مخاطبان بی شماری را جذب خود می کند. از این رو برترین کمپانی ها و استارت آپ های جهان دستاوردهای خود را روانه سی ایی اس می کنند و البته در این میان بسیاری از کمپانی های آسیایی نیز حضور دارند. هرچند برای امروز نمی خواهیم درباره گردهمایی فناورانه مذکور صحبت کنیم اما موضوع بحث به نوعی با سی ایی اس مرتبط است زیرا برگزاری مدل آسیایی آن در شانگ های(چین) زمینه ای را فراهم کرده تا نگاهی به برخی از تکنولوژی های ارائه شده داشته باشیم.

نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی آسیا یا سی ایی اس آسیا ۲۰۱۸ رویدادی است که کشور چین و شهر شانگ های میزبانی آنرا برعهده داشته و همانند نسخه بین المللی سی ایی اس بصورت سالانه برگزار می شود. در این نمایشگاه نیز اخرین تولیدات فناورانه کمپانی ها به نمایش گذاشته شده است.

در این دوره(June 13-15, 2018) 500 کمپانی بین المللی غرفه های خود را راه اندازی و به میزبانی از مهمانان پرداختند. هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، خودروهای خودران، بلاک چِین و نسل پنجم شبکه تلفن همراه مهمترین موضوعات نمایشگاه مذکور بودند.

 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 منبع: پول نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا