با MoShow جانی دوباره به عکس‌ های قدیمی خود بدهید

اپلیکیشن ویرایش تصویر MoShow با افکت‌های زیبا و متحرکِ خود، نوستالژی‌های شما را در قالب عکسی جدید زنده می‌کند.

موبنا – به‌واسطه‌ی رشد محوبیت شبکه‌های اجتماعی، عکس‌برداری با گوشی هوشمند اهمیت به‌مراتب بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌ است و افراد می‌توانند لحظات خوش و زیبای خود را با دوستان و اقوام به اشتراک بگذارند؛ با این حال تمامِ این عکس‌ها و تصاویر، پس از گذشت مدتی نه‌چندان زیاد، جلوه‌ی خود را از دست می‌دهند و دیگر جذابیت اولیه را برای افراد تداعی نمی‌کنند. در این میان، اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر می‌توانند نقش به‌سزایی در دادن جانی دوباره به این عکس‌ها ایفا کنند.

برنامه‌ی MoShow‌ دقیقاً در همین دسته‌بندی قرار می‌گیرد. به‌واسطه‌ی MoShow کاربران اندروید و iOS می‌توانند تصاویر ثابتِ خود را به ویدیو‌ی اسلایدشو تبدیل کنند و بر جذابیت نوستالژی‌های خود بیفزایند. برای استفاده از این برنامه نیازی نیست از مهارت بالایی بهره‌مند باشید؛ تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب تصاویر دلخواه و اضافه‌ کردن افکت و موسیقی‌ مناسب است.

توسعه‌دهندگان MoShow قالب‌های پیش‌فرض جذابی برای این برنامه در نظر گرفته‌اند که به‌لطف به‌روزرسانی‌های منظم، روز‌به‌روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. مهم نیست به دنبال چه سبکی می‌گردید؛ در این برنامه برای همه‌ی ژانرها اعم از پرانرژی، پویا، آرامش‌بخش و… قالب پیش‌فرض وجود دارد. علاوه بر مورد فوق، می‌توانید متن یا موسیقی نیز به اسلایدشوهای خود اضافه کنید. در بخش موسیقی، کاربران این انتخاب را خواهند داشت که از کاتالوگ برنامه یا موسیقی‌های شخصی، به انتخاب قطعه‌ی مورد نظر بپردازند.

MoShow / زوم اپ

توسعه‌دهنده‌ی برنامه‌ی موردبحث وعده داده است که هر روز شاهد تاپیک رایگان جدیدی باشیم.

خوب است به این موضوع اشاره کنیم که طرفداران فایل‌های گیف، می‌توانند با MoShow، ترکیبی از ویدیوهای بی‌صدا و تکرارشونده در قالب پسوند گیف برای استفاده در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف تهیه کنند.

نکته‌ی مثبت درباره‌ی این اپلیکیشن، رایگان بودن اکثر قابلیت‌های آن است؛ اما اگر قصد حذف لوگوی MoShow‌ از گوشه‌ی ویدیو را دارید، باید از طریق پرداخت درون برنامه‌ای، مبلغی بپردازید.

توسعه‌‌دهنده‌ی این برنامه در بخش توضیحات گوگل‌پلی بیان کرده است:

MoShow به آسانی تصاویرتان را بامزه‌تر می‌کند و آن‌ها را در قالب ویدیوهای جذاب، برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی آماده می‌سازد. از یک تصویر سلفی گرفته تا دسته‌ای از عکس‌ها، می‌توانید با تبدیل به ویدیو جلوه‌ی تازه‌ای به آن‌ها ببخشید.

این برنامه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار از طریق گوگل‌ پلی نصب شده است و از میان ۲۸۷۴ رأی‌دهنده، موفق به کسب امتیاز ۴.۵ شده که بی‌شک نشان از رضایت کاربران دارد.

با MoShow جانی دوباره به عکس‌ های قدیمی خود بدهید با MoShow جانی دوباره به عکس‌ های قدیمی خود بدهید

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا