مجموعه عکس‌های HD برای تصویر زمینه با Wally

Wally اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که مجموعه‌ای از زیباترین تصاویر زمینه را در قالب اپلیکیشنی ساده و گویا جمع‌آوری کرده است و می‌توانید از عکس‌های موجود، برای تزئین صفحه‌ی خانگی خود استفاده کنید.

موبنا – معمولا برای هر نیازی در اندروید اپلیکیشنی به عنوان راه حل پیشنهاد شده است. برای مثال اگر به دانلود برنامه و بازی نیاز دارید می‌توانید از مایکت استفاده کنید یا برای جستجوی رینگتون می‌توانید از Zedge بهره ببرید. تصاویر زمینه نیز اپلیکیشن‌های مختلفی را به وجود آورده است که همگی با جمع آوری آرشیوی آنلاین سعی به جلب توجه کاربران دارند که در این بین Wally یکی از برنامه‌های موفق و دیده شده به حساب می‌آید. این برنامه که محیط آن از طراحی زیبای متریال سرچشمه گرفته است دارای آرشیوی آنلاین و به روز از تصاویری با کیفیت است که می‌توانید به دانلود رایگان آن‌ها بپردازید.

wally2 550ff

این اپلیکیشن که از وب‌سایت wallhaven به عنوان منبع خود بهره می‌برد، به طور روزانه سرورهای خود را آپدیت می‌کند؛ از همین رو هرروزی که به برنامه سر می‌زنید شاهد تصاویری جدیدی خواهید بود که می‌توانید از آن‌ها برای صفحه‌نمایش خود استفاده کنید. تصاویر موجود در این برنامه در دسته بندی‌های مختلفی همچون رزولوشن، موضوع عکس و… تقسیم‌بندی شده‌اند که می‌توانید با مراجعه به هرکدام، تصویر مورد نظر خود را دانلود کنید. برای دریافت این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

مجموعه عکس‌های HD برای تصویر زمینه با Wally

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا