بازی جذاب فوتبال انگشتی با قابلیت دو نفره آنلاین Soccer Stars

Soccer Stars یک بازی جالب و آنلاین در زمینه‌ی فوتبال انگشتی است که می‌توانید با دوستان خود در هر مکانی، به صورت دو نفره به انجام این بازی رقابتی بپردازید.

موبنا – Soccer Stars یک بازی آنلاین و نیازمند ارتباط اینترنتی است با این حال بخش تمرینی و آموزشی آن بدون دسترسی اینترنت نیز قابل اجرا است. سبک بازی Soccer Stars با دیگر بازی‌های فوتبالی متفاوت است و در آن خبری از بازیکنان یا ورزشگاه‌های گرافیکی نیست و در عوض بازی شما در یک ورزشگاه دو بعدی، و با بازیکنان دایره‎ای شکل انجام می‌پذیرد. نحوه‌ی انجام این بازی به این صورت است که حرکات شما و رقیبتان به صورت نوبتی انجام خواهد شد و شما باید با کشیدن انگشت خود روی بازیکنان و مسیردهی درست به آن‎ها، این دایره‌ها را به سمت توپ بازی پرتاب کنید و با ضربه‌های مناسب، توپ را وارد دروازه‌ی حریف کنید. شاید در نگاه اول چنین سبکی برای یک بازی فوتبالی جالب به نظر نرسد اما با انجام آن متوجه این موضوع خواهید شد که گیم‎پلی بازی در عین سادگی بیش از حد، دارای جذابیت و هیجان بالایی خواهد بود.

Soccer-Stars2

همانطور که گفته شد انجام این بازی تنها در صورت دسترسی به اینترنت ممکن خواهد بود و به کمک این ارتباط جهانی، می‌تواند با ملیون‎ها کاربر این بازی در سراسر دنیا به صورت آنلاین رقابت کنید. نکته‌ی مثبتی که در این بخش در نظر گرفته شده است امکان پیدا کردن آسان دوستان است که توسط آن و جستجوی نام کاربری آشنایان خود، می‌توانید در هر مکانی که باشید، به صورت دو نفره با هم بازی کنید. برای دانلود این بازی از لینک‌های زیر استفاده کنید.

بازی جذاب فوتبال انگشتی با قابلیت دو نفره آنلاین Soccer Stars بازی جذاب فوتبال انگشتی با قابلیت دو نفره آنلاین Soccer Stars بازی جذاب فوتبال انگشتی با قابلیت دو نفره آنلاین Soccer Stars

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا