پنج قابلیتی که Y7 Prime هوآوی را یک میان رده متفاوت می کند! (+عکس)

بهترین مشخصه‌هایی که در این محصول به کار برده شده است را می‌توان در پنج بخش زیر معرفی کرد: دوربین، نمایشگر FullView، سخت‌افزار و قدرت پردازش داده، قابلیت‌های امنیتی، و امکانات نرم‌افزاری.

موبنا – شرکت هوآوی که این روزها تاکید ویژه بر گوشی‌های پیشرفته و پرقدرت دارد، بازار گوشی‌های هوشمند میان رده را از دست نمی‌دهد و در این میان با عرضه محصول جدیدی به نام Y7 Prime 2018 در نظر دارد توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

این گوشی هوشمند میان رده که شکل ظاهری آن شبیه به گوشی‌های پرچمدار طراحی شده است امکانات متفاوتی را شامل می‌شود که هر کدام از آنها نقطه متمایز این محصول با میان رده‌‌های دیگر کمپانی‌های گوشی‌ساز است. این گوشی هوشمند ده‌ها امکانات و قابلیت قابل ملاحظه را در خود جا داده است تا نام Y7 Prime 2018 به عنوان بهترین میان رده هوآوی معرفی شود. ولی در این میان بهترین مشخصه‌هایی که در این محصول به کار برده شده است را می‌توان در پنج بخش زیر معرفی کرد: دوربین، نمایشگر FullView، سخت‌افزار و قدرت پردازش داده، قابلیت‌های امنیتی، و امکانات نرم‌افزاری.

پنج قابلیتی که Y7 Prime هوآوی را یک میان رده متفاوت می کند! (+عکس)

دوربین

از مهم‌ترین قابلیت‌های گوشی هوشمند Y7 Prime که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند دوربین دیجیتالی آن است. این گوشی هوشمند در قسمت پشت بدونه دو حسگر تصویربرداری ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود که به شما امکان می‌دهد به کمک آنها عکس‌های با عمق و کیفیت بیشتر تهیه کنید. این دو لنز مجزا کمک می‌کنند در هنگام شب و روز بتوانید تصاویر قابل قبول و باکیفیت در اختیار داشته باشید.

دوربین سلفی دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی است که به کمک یک فلش ال‌ای‌دی می‌توانید با آن عکس‌های متمایز بگیرید. برای دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند سیستم واقعیت افزوده در نظر گرفته شده است تا به عنوان مثال در تصاویر سلفی بتوانید رنگ پس زمینه را عوض کنید یا شکلک های بامزه به صورت خوداضافه کنید.

این دستگاه سیستم نوردهی هوشمند مخصوص فضای بسته را شامل می‌شود و بنابراین شما در تاریک‌ترین فضاها نیز می‌توانید عکس‌های سلفی باکیفیت بگیرید. حالت‌های تنظیم دستی و خودکار برای دوربین‌ها این امکان را فراهم می‌کنند تا در هر شرایط بهترین و باکیفیت‌ترین عکس‌ها را در اختیار داشته باشید.

پنج قابلیتی که Y7 Prime هوآوی را یک میان رده متفاوت می کند! (+عکس)

نمایشگر FullView

نمایشگرها در گوشی‌های هوشمند مدرن به گونه‌ای ساخته می‌شوند که فقط یک لایه باریک اطراف آن را می‌پوشاند و در این میان Y7 Prime 2018 به همین شکل ساخته شده است تا شکل ظاهری زیبا و نمایشگر باکیفیت را به صورت همزمان در اختیار داشته باشید.

مدل ۲۰۱۸ گوشی هوشمند Y7 Prime فناوری جدید شرکت هوآوی موسوم به Y7 Prime را در خود جا داده است و کاربر می‌تواند با پرداخت هزینه کم، فناوری باکیفیت مذکور را مورد استفاده قرار دهد. نمایشگر این دستگاه ۵.۹۹ اینچی است که تصویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل پخش می‌شوند. این نمایشگر بر اساس استاندارد ۱۸:۹ طراحی شده است تا فقط یک لایه باریک اطراف آن را بپوشاند و هیچ کلید سخت‌افزاری در سطح روی آن مشاهده نشود. بر این اساس می‌توان گفت Y7 Prime یکی از معدود میان رده‌های موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود که چنین طراحی منحصر به فردی دارد.

طراحی زیبای نمایشگر در حالی در اختیار شما قرار می‌گیرد که طول، عرض و ضخامت گوشی هوشمند به ترتیب ۱۵۸.۳۰، ۷۶.۷۰ و ۷.۸۰ میلیمتر گزارش شده است و وزن دستگاه هم ۱۵۵ گرم است.

پنج قابلیتی که Y7 Prime هوآوی را یک میان رده متفاوت می کند! (+عکس)

سخت‌افزار و امکانات پردازشی

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰ با توان ۱.۴ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را شامل می‌شود و باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است. باتری لیتریوم یونی این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که توان لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف به مدت طولانی روی سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو را فراهم می‌کند.

پردازنده گرافیکی دستگاه آدرِنو ۵۰۵ است که به کمک آن می‌توان بازی‌های متوسط سه‌بعدی را هم اجرا کرد و با مشکل مواجه نشد. این پردازنده مرکزی و گرافیکی به کاربر امکان می‌دهد به صورت همزمان چند کار مختلف انجام دهد و بدون هنگ کردن گوشی، امکانات مربوط به اپلیکیشن‌های مختلف را در آن استفاده کند.

حافظه داخلی این گوشی چینی میان رده ۳۲ گیگابایت است که همراه با رم ۳ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با این وجود کاربر می‌تواند به کمک کارت حافظه میکرواس-دی ظرفیت آن را تا ۲۵۶ گیگابایت هم افزایش دهد. برای این گوشی هوشمند قابلیت پشیتبانی همزمان از دو نانو سیم کارت هم در نظر گرفته شده است و اسلات سوم هم برای کارت حافظه میکرواس-دی به کار می‌رود.

از دیگر قابلیت‌های سخت‌افزاری به کار رفته در این گوشی هوشمند زیبا و ارزان قیمت می‌توان به پشتیبانی از گیرنده وای-فای، گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس، گیرنده بی‌سیم بلوتوث، سیستم کوتاه‌برد ان‌اف‌سی و رادیو اف‌ام اشاره کرد. حسگرها در این گوشی هوشمند انواع مختلفی دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به شتاب سنج، مجاورتی و جهت یاب و حسگر تشخیص نور محیط اشاره کرد. این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی وارد بازار شده است.

پنج قابلیتی که Y7 Prime هوآوی را یک میان رده متفاوت می کند! (+عکس)

قابلیت‌های امنیتی

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 را از این نظر می‌توان یکی از پیشرفته‌ترین میان‌رده‌های موجود در بازار جهانی دانست. این گوشی هوشمند یک قابلیت ویژه دارد که در پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند اپل مشابه آن مورد استفاده قرار گرفت: سیستم تشخیص چهره Face Lock برای باز کردن قفل نمایشگر از طریق چهره کاربر.

فناوری هوشمند Face Lock در گوشی هوشمند Y7 Prime به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر بدون لمس هرگونه کلید با قرار دادن گوشی در مقابل صورت خود می‌تواند قفل دستگاه را باز کند. در این حالت چهره صاحب دستگاه به جای رمز عبور مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربر با تماشا کردن نمایشگر در فاصله زمانی بسیار کوتاه قفل آن را باز می‌کند.

این قابلتیت ویژه به دوربین سلفی دستگاه اضافه شده است که از آن به عنوان فناوری واقعیت افزوده (AR) یاد می‌کنند. بر اساس همین فناوری کاربر می‌تواند در عکس‌های سلفی تغییرات بامزه ایجاد کند و عکس‌های سرگرم‌کننده بگیرد.

در قسمت پشت دستگاه نیز حسگر تشخیص اثر انگشت جاسازی شده است که موقعیت قرار گرفتن آن بسیار مناسب است و کاربر با لمس انگشت خود بدون آنکه گوشی را برگرداند به راحتی می‌تواند این حسگر را بیابد و قفل دستگاه را به کمک آن باز کند.

البته باید توجه داشته باشید حسگر اثر انگشت که پشت دستگاه جاسازی شده است قابلیت‌های بیش از باز کردن قفل گوشی را انجام می‌دهد. شما از آن می‌توانید برای موارد زیر هم استفاده کنید: پاسخ دادن به تلفن، گرفتن عکس،‌ توقف زنگ هشدار دهنده، جست‌وجو به دنبال عکس‌ها و …

امکانات نرم‌افزاری

با سیستم سخت‌افزاری قدرتمندی که برای این میان رده در نظر گرفته شده است، در بخش نرم‌افزاری و اجرای همزمان چند اپلیکیشن هرگز با مشکل مواجه نمی‌شوید. گوشی هوشمند Y7 Prime به گونه‌ای طراحی شده است که در آن می‌توانید به صورت همزمان دو یا چند اپلیکیشن را باز کنید و سرعت دستگاه کاهش نیابد.

روی این دستگاه سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو نصب شده است و هوآوی در آن از رابط کاربری EMUI 8.0 استفاده کرده است تا دسترسی به قابلیت‌های مختلف گوشی به آسانی صورت گیرد. در مجموع می‌توان گفت این محصول یکی از بهترین و ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار برای علاقمندان به گوشی‌های میان رده محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا