کمک به حباب های کوچک در تاریکی غار در بازی Hopeless: The Dark Cave

Hopeless: The Dark Cave یک بازی جالب در رابطه با موجوداتی دوست داشتنی و ناامید است که در غارهای تاریک گیر افتاده‌اند و باید به آن‌ها در کشتن دشمن هایشان کمک کنید.

موبنا – ناامید عنوان یک بازی دوست داشتنی برای گوشی‌های موبایل است که در آن، حباب‌هایی درخشان و کوچک در میان غارهایی تاریک گم شده‌اند و به لطف درخشش بدنشان، می‌توانند تا دو سه قدم دورتر از خود را ببینند. اما همه چیز به اینجا ختم نخواهد شد چراکه در این غارهای تاریک، دشمنانی وجود دارند که با استفاده از این محیط تاریک، سعی به نزدیک شدن و آسیب رساندن به شما را دارند. شما باید در همین چند قدم روشنایی که در اطرافتان وجود دارد سریعا به تشخیص این دشمنان پرداخته و به آن‌ها شلیک کنید. در ابتدا بازی با یک موجود تنها شروع می‌شود اما رفته رفته و با کشتن دشمنان، افراد دیگر نیز که در این غار گم شده‌اند به شما خواهند پیوست تا هم مقابله با دشمنان راحت تر شود و هم ترس شما از این غار تاریک.

hopless00300

در بازی “ناامید: غارهای تاریک” امکان ارتقاء اسلحه‌ها و قدرت‌های شما نیز وجود دارد و می‌توانید با امتیازهای کسب شده از کشتن دشمنان، لوازم و مهمات خود را ارتقا داده و موجودات پلید بازی را آسان تر از بین ببرید. موضوع جالبی که درباره‌ی این شخصیت‌های بامزه وجود دارد، احساسات آن‌ها است به این معنا که اگر در حین بازی به رفتار آن‌ها دقت کنید، ترس را در چهره‌های کوچک و رفتار آن‌ها مشاهده خواهید کرد که همین موضوع، باعث ترحم بازیکن و کشتن با خشونت تر دشمنان و نجات این حباب‌ها خواهد شد. اگر شما نیز علاقه مند به تجربه‌ی این بازی دوست داشتنی شده اید، می‌توانید از لینک‌های زیر به دانلود آن بپردازید:

کمک به حباب های کوچک در تاریکی غار در بازی Hopeless: The Dark Cave کمک به حباب های کوچک در تاریکی غار در بازی Hopeless: The Dark Cave کمک به حباب های کوچک در تاریکی غار در بازی Hopeless: The Dark Cave

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا