نسخه ی اندرویدی Adobe Premiere Clip منتشر شد

Adobe Premiere Clip یکی از قدرتمندترین و شناخته شده ترین ابزارها برای ویرایش ویدئو است که سال پیش به دنیای موبایل‌ها و آی او اس پا گذاشت و سرانجام نیز در چند روز اخیر نسخه‌ی اندرویدی آن در اختیار کاربران قرار گرفت.

موبنا – اغراق نیست اگر ادوبی را یکی از مهم ترین کمپانی‌های نرم افزاری در تاریخ صفر و یک بدانیم. شرکتی که نرم افزارهای خارق العاده ای را در زمینه‌های مختلف همچون فتوشاپ، فلش و… را برای کاربران به ارمغان آورده است. در دنیای امروز تقریبا هر کاربری که به ابزاری برای ویرایش عکس‌ها نیاز داشته باشید، به سراغ فتوشاپ خواهد رفت. نرم افزاری که در نسخه‌ی کامپیوتری خود یک غول همه فن حریف است و در دنیای موبایل‌ها و اپلیکیشن خود نیز، یکی از حرفه ای ترین ابزارها به حساب می‌آید. اما برخلاف تصور بسیاری از کاربران، فتوشاپ تنها نرم افزار بزرگ ادوبی نیست. این کمپانی نرم افزار دیگری نیز با نام Adobe Premiere دارد که مخصوص کار با فایل‌های ویدئویی است و به اندازه‌ی فتوشاپ در رشته‌ی خود، محبوبیت دارد. برای این نرم افزار نیز اتفاقی همانند فتوشاپ رخ داد و نسخه‌ی موبایلی آن به گوشی‌ها آمد.

adobe premiere clip2 9903b

همانطور که نسخه‌ی موبایلی فتوشاپ نسبت به نرم افزار اصلی از امکانات تعدیل شده ای برخوردار بود، Adobe Premiere Clip نیز نسبت به نسخه‌ی ویندوزی از سطح پایین ترین برخوردار است که البته لازم به ذکر است که همین نسخه‌ی تعدیل شده‌ی Adobe Premiere Clip نیز فراتر از انتظارات یک کاربر موبایل خواهد بود و هر موضوعی که ممکن است هنگام کار با ویدئوها مورد نیازتان قرار بگیرد، در این برنامه در نظر گرفته شده اند. در Adobe Premiere Clip می‌توانید امور مختلفی مانند میکس کردن موسیقی روی فایل ویدئویی را به انجام برسانید که این امر هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی امکان پذیر خواهد بود. خوشبختانه این اپلیکیشن ادوبی نیز از قابلیت ارزشمند CC برخوردار است که به لطف آن می‌توانید پروژه‌ی در حال انجام را در گوشی یا کامپیوتر ذخیره کنید و در هر ابزار آنلاین دیگری، ویرایش آن را ادامه دهید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نسخه ی اندرویدی Adobe Premiere Clip منتشر شد نسخه ی اندرویدی Adobe Premiere Clip منتشر شد نسخه ی اندرویدی Adobe Premiere Clip منتشر شد

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا