وضعیت مصدومیت گردان امروز مشخص می‌شود

رسول خوروش درباره وضعیت مصدومیت دو دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان و اینکه آیا به بازی مقابل نفت مسجد سلیمان می‌رسند یا خیر؟ گفت: هنوز مشخص نیست. باید این دو بازیکن در تمرین دوشنبه (امروز) حاضر شوند تا میزان مصدومیت آنها را بررسی کنیم. البته رحمان احمدی مصدومیت جدی ندارد و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای …

رسول خوروش درباره وضعیت مصدومیت دو دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان و اینکه آیا به بازی مقابل نفت مسجد سلیمان می‌رسند یا خیر؟ گفت: هنوز مشخص نیست. باید این دو بازیکن در تمرین دوشنبه (امروز) حاضر شوند تا میزان مصدومیت آنها را بررسی کنیم. البته رحمان احمدی مصدومیت جدی ندارد و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای بازی با نفت مسجد سلیمان داشته باشد.

شهاب گردان در بازی مقابل استقلال خوزستان در نیمه نخست دچار مصدومیت شد و در اواخر بازی جای خود را به رحمان احمدی داد. خوروش مصدومیت گردان را کشیدگی عضله عنوان کرد و افزود: او امروز در تمرین حاضر می‌شود و میزان مصدومیتش مشخص می‌شود.

سرپرست سپاهان همچنین در واکنش به اینکه برخی معتقدند سپاهان شرایط بهتری در دو بازی پایانی نسبت به رقبای خود برای رسیدن به قهرمانی دارد و بازی های ساده‌تری پیش‌روی این تیم است، خاطرنشان کرد: هفته‌های پایانی همگی سخت است و فرقی نمی‌کند با چه تیمی رو به رو شوید. ما هرگز برای رویارویی با حریفان به جایگاه آنها در جدول نگاه نمی‌کنیم. معتقدم شرایط هر سه تیم سپاهان، نفت و تراکتورسازی برای رسیدن به قهرمانی یکسان و به یک میزان دشوار است.

خوروش در پایان با بیان اینکه بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان در اهواز داشتیم، افزود: ما مجبور بودیم در گرمای ۴۱ درجه اهواز بازی کنیم؛ این کار را برای ما سخت می‌کرد اما خدا را شکر توانستیم پیروز شویم. همین گرمای هوا یکی از عواملی بود که باعث شد تعطیلات تیم را برای دو روز تعطیل کنیم. امروز اولین جلسه تمرینی تیم بعد از ۴۸ ساعت استراحت برگزار می‌شود و شرایط خوب است.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا