ایران کیش بزرگترین زیرساخت NFC را در اختیار دارد

مدیرعامل ایران کیش با اشاره به تجهیز ۶۰۰ هزار دستگاه این شرکت به فناوری NFC، گفت: در صورت نهایی شدن مدل NFC از سوی بانک‌ها و بانک مرکزی این شرکت از بزرگترین زیرساخت در این بخش برخوردار است.

موبنا – صادق فرامرزی؛ مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی سرمایه این شرکت در سال ۹۶ گفت: این شرکت از معدود شرکت‌هایی است که در حوزه بازار به‌هیچ‌وجه به سمت دامپینگ پیش نرفته است و محصولات ایران کیش قیمت متناسب با خودش را دارد.
وی اظهارداشت: ایران کیش از بالاترین سرانه مبلغی تراکنش در شرکت‌های پرداخت برخوردار است و حاشیه سود ناخالص شرکت ۴۵ درصد و حاشیه سود عملیاتی آن نیز ۲۹ درصد است که این حاشیه سود منجر به کنترل اوضاع در صورت بروز هرگونه اتفاق غیرقابل‌پیش‌بینی در صنعت پرداخت می‌شود.
مدیرعامل ایران کیش با اشاره به اینکه این شرکت نخستین شرکت پرداختی بود که با اختلاف زیاد مجوز محصول هم پات یا ام پوز را گرفت و به بازار فرستاد، گفت: تاکنون چندین هزار از این دستگاه فروخته‌شده است و نگرانی این شرکت درفروش موبایل پوز توزیع رایگان این ابزار پرداخت از سوی دیگران در بین متقاضیان است.

رشد درآمدها با استقبال از طرح آسان خرید

فرامرزی با تاکید بر اینکه پروژه آسان خرید محصول مشترک بانک تجارت و ایران کیش است، اذعان داشت: آسان خرید سیستم توافق فروشندگان با خریداران را به‌صورت اقساطی تبدیل به یک معامله بانکی می‌کند. ازاین‌رو رشد فروش اقساطی درصورتی‌که امن باشد صورت می‌گیرد.
وی افزود: آنچه تاکنون علت اصلی رشد نیافتن فروش اقساطی در کشور، نبود تضمین‌های کافی در این بخش بوده است. در طرح آسان خرید این موضوع از طریق ضمانت از طرف بانک تجارت و شبکه از طرف ایران کیش تأمین می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد با رشد مناسبی در محصول آسان خرید مواجه شویم.

افزایش بهره وری در ایران کیش

صادق فرامرزی همچنین با اشاره به افزایش بهره‌وری ایران کیش در سال گذشته و اخذ برخی از گواهینامه‌ها در این شرکت، گفت: اخذ و تمدید گواهینامه‌های ایزو ۲۰۰۰۰ و ۲۷۰۰۱ و ۱۰۰۱۵ و ۱۰۰۰۴، بخشی از افتخارات این شرکت است.
وی خاطرنشان کرد: ایران کیش در سال گذشته عنوان شرکت دانش‌بنیان را به دست آورد و برای دومین سال پیاپی رتبه اول هوش تجاری را این بار در گرایش بهره‌برداری کسب کرد. مدیرعامل ایران کیش با اذعان داشت: ارتقای رتبه این شرکت در شورای عالی انفورماتیک و کسب تقدیرنامه سه ستاره در حوزه تعالی سازمانی (EFQM) و گواهینامه شفافیت مالی از دیگر افتخارات در این شرکت است.
وی افزود: ایران کیش در سال گذشته بار دیگر موفق به کسب رتبه در IMI۱۰۰ به‌عنوان برترین شرکت ازلحاظ رشد سریع شد و توانست در دو سال پیاپی این رتبه را کسب کند. فرامرزی یادآور شد: ایران کیش به‌عنوان تنها شرکت پرداخت توانست جایزه نوربخش را که به اسکار حوزه بانکی در ایران معروف است را به دلیل ارائه راهکار جامع کیوسک پرداخت الکترونیکی دریافت کند.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: شرکت ایران کیش در چهار سال گذشته تمرکز بسیار خاصی به راین موضوع داشته است وبر این اساس تمام سیستم مدرسه‌ای در شهرری را مجهز به تجهیزات خورشیدی کرده و به‌اصطلاح سبز سازی این مدرسه را برعهده‌گرفته است و درختکاری و چاپ کتاب کودک نیز ازجمله این فعالیت ها بوده است.
فرامرزی با اشاره به فراهم کردن بهره گیری روشندلان از تمامی امکانات اپلیکیشن پات، اظهار داشت: این شرکت با خانه “ای بی” ایران به منظور کمک به سالمندان و کودکان بی سرپرست همکاری نزدیک داشته است ودر عید نوروز سال جاری تاسیس یک مرکز حرفه آموزی برای حمایت از کودکان کار را اجرایی کرده است.

 منبع: ایبِنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا