باز کردن قفل نمایشگر Y7 Prime هوآوی بدون دخالت دست (+عکس)

سیستم هوشمندی که به Y7 Prime 2018 امکان می‌دهد قفل نمایشگر را از طریق تشخیص چهره کاربر باز کند، بسیار ساده عمل می‌کند و کاربر می‌تواند از صورت خود به جای رمز عبور استفاده کند.

موبنا – مارس ۲۰۱۸ شرکت هوآوی که هم اکنون عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی را در اختیار دارد از محصول جدیدی با نام Y7 Prime 2018 رونمایی کرد که به واسطه قابلیت‌های کاربردی در سطح گوشی‌های میان رده و قیمت ارزان موفق شد مورد توجه کاربران جهانی قرار بگیرد.

این گوشی هوشمند ده‌ها قابلیت و امکانات مختلف را در خود جا داده است که هر کدام از آنها می‌تواند نقطه تمایز با محصولات مشابه باشد. با این وجود باز کردن قفل گوشی از طریق فناوری تشخیص چهره از جمله مشخصاتی است که در گوشی‌های میان رده امروزی مشاهده نمی‌شود و همین مسئله باعث شده است Y7 Prime از مابقی گوشی‌ها پیشی بگیرد.

باز کردن قفل نمایشگر Y7 Prime هوآوی بدون دخالت دست (+عکس)

نمایشگر ۵.۹۹ اینچی این گوشی هوشمند که به فناوری FullView هوآوی مجهز شده است می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل با تراکم ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ مربع پخش کند، این نمایشگر بر اساس استاندارد ۱۸:۹ طراحی شده است تا یک لبه باریک اطراف آن را بپوشاند، برای این محصول پردازنده هشت هسته‌ای با قدرت ۱.۴ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است، این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد، و انرژی در باتری لیتیوم-یونی ۳۰۰۰ میلی‌آمپری آن ذخیره می‌شود.

باز کردن قفل نمایشگر Y7 Prime هوآوی بدون دخالت دست (+عکس)

اما در کنار موارد یاد شده، شرکت هوآوی سعی کرده است برای این گوشی هوشمند ارزان و کاربردی آخرین استانداردهای امنیتی موجود را مورد استفاده قرار دهد و قابلیت‌های قابل ملاحظه در این زمینه عرضه کند. یکی از مهم‌ترین فناوری‌های امنیتی موجود در این گوشی هوشمند که هوآوی از آن با نام face Unlock یاد می‌کند برای باز کردن قفل گوشی هوشمند از طریق تشخیص چهره کاربر به کار رفته است.

سیستم هوشمندی که به Y7 Prime 2018 امکان می‌دهد قفل نمایشگر را از طریق تشخیص چهره کاربر باز کند، بسیار ساده عمل می‌کند. در این سیستم کاربر می‌تواند از صورت خود به جای رمز عبور استفاده کند و بنابراین فقط کافی است که گوشی هوشمند را مقابل صورت خود قرار دهد تا کوتاه‌ترین زمان ممکن قابلیت‌های تشخیص چهره به صورت خودکار فعال شوند و قفل دستگاه را باز کنند.

باز کردن قفل نمایشگر Y7 Prime هوآوی بدون دخالت دست (+عکس)

این فناوری هوشمند به دوربین سلفی Y7 Prime اضافه شده است و البته باید توجه داشت فناوری مذکور از طریق فیلترها و سیستم‌های پیچیده این امکان را فراهم می‌آورد تا چهره صاحب دستگاه در کوتاه‌ترین زمان تشخیص داده شود. سیستم تشخیص چهره face Unlock هوآوی با قابلیت واقعیت افزوده درآمیخته شده است و بر این اساس کاربر به کمک آن می‌تواند بدون آنکه نمایشگر دستگاه را لمس کند، تنها با بلند کردن گوشی هوشمند وارد فضای داخلی آن شود.

البته در کنار قابلیت مذکور حسگر اثر انگشت نیز برای این میان رده هوشمند در نظر گرفته شده است. این حسگر هوشمند در قسمت میانی پشت دستگاه تعبیه شده است و کاربر بدون آنکه نیاز به مشاهده قسمت پشتی دستگاه داشته باشد، تنها با لمس کردن انگشت خود می‌تواند به راحتی آن را پیدا کند.

باز کردن قفل نمایشگر Y7 Prime هوآوی بدون دخالت دست (+عکس)

مهم‌ترین مشخصات به کار برده شده در این میان رده جدید هوآوی را می‌توان به قرار زیر معرفی کرد:

  • طول، عرض و ضخامت: ۱۵۸.۳، ۷۶.۷ و ۷.۸ میلیمتر
  • وزن: ۱۵۵ گرم
  • سیم کارت: قابلیت پشتیبانی از دو نانو سیم کارت
  • نمایشگر: ۵.۹۹ اینچ معادل ۹۲.۶ سانتی‌متر مربع، کیفیت ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل، مبتنی بر استاندارد ۱۸:۹، نمایش تصویر با ۱۶ میلیون رنگ،‌ مجهز به فناوری FullView هوآوی
  • نرم‌افزار: سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، رابط کاربری EMUI 8.0
  • حافظه: رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرواس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: دوربین اصلی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی مجهز به سیستم تشخیص چهره و اتوفوکوس با فلش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن قفل نمایشگر
  • حسگر: تشخیص اثر انگشت، شتاب سنج، مجاورتی و کامپس
  • باتری: ۳۰۰۰ میلی‌امپری
  • قیمت در منطقه اروپا: ۱۷۰ یورو

باز کردن قفل نمایشگر Y7 Prime هوآوی بدون دخالت دست (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا