مجمع آپ ۵٩ تومان سود تقسیم کرد

مجمع عادی سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) روز یکشنبه ششم خردادماه ۹۷ در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار و گزارش هیات‌مدیره این شرکت به سهامداران ارائه شد.

موبنا – مجمع عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین با حضور ۹۳ درصدی سهامداران برگزار شد و صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۶ به تصویب سهامداران رسید. حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین در مجمع عادی سالانه آپ به بررسی و تشریح عملکرد آپ در سال مالی ۹۶ و مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت برای سال جاری پرداخت.
همچنین در مجمع عادی سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) حسابرس، بازرس قانونی و حسابرس مستقل در خصوص صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۶ گزارش خود را ارائه کردند. علاوه ‌بر این تصمیم‌گیری در مورد تقسیم ۵۰ درصد از سود محقق شده به مبلغ ۵۹۰ ریال برای هر سهم در دستور کار مجمع قرار گرفت و به تصویب سهامداران رسید.
بر اساس این گزارش، شرکت آسان پرداخت پرشین در سال ۹۵ با سرمایه هزار میلیارد ریالی در بازار دوم معاملات بورس شروع به کارکرد و سرمایه خود را بعد از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده سال ۹۶ به دو هزار میلیارد ریال رساند.
۵۲.۵۸ درصد سهام آسان پرداخت در دست اشخاص حقیقی قرار دارد و دو سهامدار عمده حقوقی این شرکت، شامل شرکت گسترش فناوری های نوین با ۱۸.۰۶ درصد، صندوق آتیه و تامین رفاه با ۱۷.۹۹ درصد است. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می‌دهد «P/E» سهام این شرکت ۱۳ مرتبه و «EPS» آن نیز ۱۲۷۶ ریال در آخرین صورت‌های مالی درج‌ شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا