همه مزایای رابط کاربری EMUI 8.0 برای پرچمدار جدید هوآوی (+عکس)

یکی از مزایای رابط کاربری EMUI 8.0 این است که به کمک آن می‌توانید گوشی هوشمند خود را به یک نمایشگر بزرگتر یا رایانه متصل کنید.

موبنا – وزن ۱۵۵ گرمی، دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، بهره مندی از فناوری واقعیت افزوده، باز کردن قفل نمایشگر از طریق تشخیص چهره، بهره‌مندی از رابط کاربری EMUI 8.0، سیستم عامل اندروید ۸.۰، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بخشی از قابلیت‌های به کار برده شده در میان رده جدید هوآوی موسوم به Y7 Prime 2018 محسوب می‌شوند که شرکت چینی از آن به عنوان بهترین پرچمدار با ارزان‌ترین قیمت یاد می‌کند.

اگر قرار باشد همه قابلیت‌های مهم و کاربردی در این محصول را مشاهده کنیم می‌توان آنها را در پنج بخش دوربین، نمایشگر FullView،‌ قابلیت‌های سخت‌افزاری، سیستم‌های امنیتی و نرم‌افزار طبقه‌بندی کرد. اگرچه هر کدام از این قابلیت‌ها به نوبه خود نقطه متمایز Y7 Prime محسوب می‌شوند، ولی شرکت هوآوی روی بخش نرم‌افزاری این محصول تاکید ویژه داشته است.

همه مزایای رابط کاربری EMUI 8.0 برای پرچمدار جدید هوآوی (+عکس)

سیستم‌های سخت‌افزاری و قلب پردازشگر این گوشی هوشمند به کمک نرم‌افزارها و اپلیکیشن های مربوطه مدیریت می‌شود تا Y7 Prime 2018 میان رده بتواند بهترین سرعت و امکانات را در اختیار شما قرار دهد. روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو نصب شده است و هوآوی روی آن رابط کاربری EMUI 8.0 را مورد استفاده قرار می‌دهد تا مبتنی بر موتور هوش مصنوعی، امکانات مورد نیاز کاربران به بهترین شکل در اختیار آنها قرار گیرد. این رابط کاربری مزایای فراوانی را به همراه دارد و از مهم‌ترین امکاناتی که ارایه می‌کند می‌توان به سیستم هوش مصنوعی، تشخیص حرکات بدن کاربر در آن واحد، تشخیص اشیا، پیش‌بینی‌های دقیق در مورد رفتار کاربر، تبدیل نمایشگر به چند بخش مجزا، حالت کارائوکه برای خوانندگی، پخش زنده موسیقی از طریق حرکت همزمان سه انگشت،‌ ارایه سریع‌تر و بهتر امکانات گوشی و ارایه تجربه کاربری بهتر اشاره کرد.

همه مزایای رابط کاربری EMUI 8.0 برای پرچمدار جدید هوآوی (+عکس)

شرکت هوآوی رابط کاربری EMUI 8.0 را به گونه‌ای طراحی کرده است که گوشی هوشمند Y7 Prime به کمک آن می‌تواند انواع مختلف صحنه‌ها و اشیا را در لحظه اکنون تشخیص دهد و به طور خودکار رنگ، کنتراست، روشنایی، موقعیت قرار گرفتن و … را مبتنی بر آن تنظیم کند تا عکس زیباتر و باکیفیت‌تر تهیه شود. برای این قابلیت از رابط کاربری هوآوی امکان تشخیص ۱۳ حالت مختلف در هنگام عکاسی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به گل، آسمان آبی، گیاه، زمان شب، غذا، غروب و طلوع خورشید، حرکات موزون، متن، ساحل، برف، پورتره گربه و سگ اشاره کرد.

رابط کاربری  EMUI 8.0 شرکت هوآوی آخرین مدل از سری پرچمداران Mate 10 را هم با آنها معرفی کرد می‌تواند اهداف شما در عکاسی را پیش‌بینی کند و بهترین توصیه‌های هوشمندانه را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید عکس‌هایی با کیفیت عالی تهیه کنید و با گوشی جدید خود، به صورت کاملا حرفه‌ای عکاسی کنید.

همه مزایای رابط کاربری EMUI 8.0 برای پرچمدار جدید هوآوی (+عکس)

از دیگر امکاناتی که برای رابط کاربری EMUI 8.0 در نظر گرفته شده این است که شما می‌توانید برای نمایشگر Y7 Prime 2018 برنامه‌ریزی کنید تا همه اطلاعات مورد نیاز خود را در ستون‌های مختلف در اختیار داشته باشید، به صورت همزمان دو یا چند اپلیکیشن را روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید، و همه اطلاعات گوشی را در رایانه رومیزی خود هم مورد استفاده قرار دهید.

این رابط کاربری مبتنی بر موتور هوش مصنوعی ساخته شده است و تمام منابع موجود را به صورت پویا مورد استفاده قرار می‌دهد تا توان بیشتر پردازنده مرکزی و حافظه گوشی برای اجرای اپلیکیشن‌ها به کار گرفته شود و کاربر از این طریق اطمینان حاصل کند که بهترین گوشی ممکن را در اختیار دارد. مدیریت حافظه کم و سازماندهی مجدد حافظه برای پایین آمدن کندی‌ها و هنگ کردن‌های گوشی از دیگر وظایف این رابط کاربری محسوب می‌شود و همچنین EMUI 8.0 قادر است اطلاعات غیرکاربردی که کاربر با فاصله زمانی طولانی سراغ آنها می‌رود را فشرده کند تا فضا برای اجرای اپلیکیشن‌های دیگر وجود داشته باشد. برای بخش حافظه داخلی گوشی هوشمند، فایل سیستمی F2FS که یکی از ضمیمه‌های این رابط کاربری محسوب می‌شود به کار می‌رود تا جلوی هرگونه اختلال نرم‌افزاری گرفته شود. علاوه بر موارد یاد شده، فناوری هوش مصنوعی در این رابط کاربری نسبت به رفتار کاربر، برنامه‌ریز‌ی‌های لازم را انجام می‌دهد و توانایی‌های گوشی هوشمند را بهینه می‌کند. بر این اساس می‌توانید سریع‌ترین و بهترین تجربه را در اپلیکیشن‌های مورد نظر خود در اختیار داشته باشید و به عنوان مثال با سرعت بالا عکس مورد نظر خود را در گالری پیدا کنید و آن را روی شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

همه مزایای رابط کاربری EMUI 8.0 برای پرچمدار جدید هوآوی (+عکس)

یکی دیگر از مزایای رابط کاربری EMUI 8.0 این است که به کمک آن می‌توانید گوشی هوشمند خود را به یک نمایشگر بزرگتر یا رایانه متصل کنید. این رابط کابری هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که از طریق یک کابل ساده امکان اتصال گوشی به رایانه را فراهم می‌کند و البته سیستم بلوتوث مبتنی ر آن به کاربر امکان می دهد به صورت بی‌سیم به موشواره و صفحه‌کلید بی‌سیم هم متصل شود.

رابط EMUI 8.0 قابلیت دیگری را هم در اختیار گرفته است که از آن با عنوان «ارتباط پیش‌فرض با شبکه‌های اجتماعی» یاد می‌کنند. برای آن دسته از کاربران سازمانی که قصد خرید این میان رده جدید را دارند باید توضیح داد که EMUI 8.0 می‌تواند حساب کاربری لینکدین شما را به صورت مستقیم به شماره‌های دفترتلفن متصل کند و از این طریق می‌توانید آدرس ایمیل و اطلاعات شخصی همه اطرافیان خود را روی شبکه اجتماعی لینکدین در اختیار داشته باشید.

همه مزایای رابط کاربری EMUI 8.0 برای پرچمدار جدید هوآوی (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا