برای نخستین بار با E450 2019 مرسدس-بنز آشنا شوید (+عکس)

فروش «مرسدس-بنز کلاس E 2019» از پاییز امسال آغاز می‌شود و هنوز قیمت نهایی آن اعلام نشده است. با این وجود منابع آگاه پیش‌بینی می‌کنند قیمت این خودرو از ۵۴ هزار دلار آغاز شود.

موبنا – خریداران خودروهای کلاس E شرکت مرسدس-بنز برای مدل‌های ۲۰۱۹ چند گزینه ایده‌آل را پیش روی خود می‌بینند. طی گزارش‌های هفته جاری گفته شد شرکت AMG که از زیرمجموعه‌های مرسدس-بنز برای تقویت موتور و اتاق اتومبیل‌ها محسوب می‌شود در نظر دارد مدل E53 را جایگزین مدل E43 کند. این خودروی نیمه هیبریدی به موتور اختصاصی با توان ۴۲۹ اسب بخار با قدرت گشتاور ۳۸۴ پوند-فوت مجهز شده است و در مقابل، مدل E43 موتور ۳۹۶ اسب بخاری با توان گشتاور ۳۸۴ پوند-فوتی غیرالکتریکی را شامل می‌شود.

هم اکنون جزییات بیشتری از یک مدل جدید موسوم به E450 منتشر شده است که قرار است شرکت آلمانی مرسدس-بنز آن را جایگزین E400 کن و یک تحول ویژه در خودروهای کلاس E به وجود آورد. قرار است این محصول جدید در مدل ۲۰۱۹ سری خودروهای E مرسدس-بنز روانه بازار شوند و بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که اتومبیل یاد شده یک خودروی سِدان، کوپه، با سبک کابریولت و بدنه مشابه واگن عرضه می‌شود. این خودرو می‌تواند در دو تیپ مجزا با قابلیت دو یا چهار چرخ متحرک روانه خیابان‌ها شود.

همان طور که از نامگذاری این خودرو می‌توان تشخیص داد، برای آن توان موتور بیشتر در نظر گرفته شده است. اتومبیل E450 به مدل به‌روز شده موتور ۳.۰ دوگانه-توربوشارژ از نوع V6 مجهز شده است که پیش‌تر در مدل E400 4Matic آن را مشاهده کردیم. این موتور توان معادل ۳۶۲ اسب بخار با قدرت گشتاور ۳۶۹ پوند-فوت را جایگزین توان ۳۲۹ اسب بخار با قدرت گشتاور ۳۵۴ پوند-فوت خواهد کرد.

برای نخستین بار با E450 2019 مرسدس-بنز آشنا شوید (+عکس)

از دیگر تغییرات مدل ۲۰۱۹ این خودرو می‌توان به فرمان چندمنظوره مجهز به سیستم کنترل صوتی سه حالته با روکش چرم ویژه اشاره کرد. این سیستم به راننده امکان می‌دهد تمام سیستم‌های دستیار الکترونیکی را بدون آنکه دستان خود را از روی فرمان بردارد، آنها را مورد استفاده قرار دهد. مدل ۲۰۱۹ کلاس E خودروهای مرسدس-بنز سیستم کنترل سرعت تطبیقی متناسب با شرایط جاده را نیز شامل می‌شود که این سیستم در مدل ۲۰۱۸ کلاس S مورد استفاده قرار گرفته بود. این سیستم جدید قادر است به صورت خودکار سرعت خودرو را با تمام موقعیت های جاده و اطلاعات مبتنی بر سیستم مسیریابی هماهنگ کند و به عنوان مثال، خودرو می‌تواند سرعت خود را متناسب با خروجی‌های موجود در اتوبان، تقاطع‌ها، ایستگاه‌های کنار جاده، ایستگاه‌های تلفن ضروری، دوربرگردان‌ها و … تطبیق دهد.

از دیگر تغییرات مدل ۲۰۱۹ خودروی کلاس E مرسدس-بنز می‌توان به گزینه‌های راننده خودکار و لاستیک‌های ۱۹ اینچی با طراحی AMG اشاره کرد. فروش «مرسدس-بنز کلاس E 2019» از پاییز امسال آغاز می‌شود و هنوز قیمت نهایی آن اعلام نشده است. با این وجود منابع آگاه پیش‌بینی می‌کنند قیمت این خودرو از ۵۴ هزار دلار آغاز شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا