آغاز ثبت‌نام در چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف

این رویداد به تاریخ ۱۴ تیر ماه و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته و دبیرخانه رویداد های خاص دانشگاه شریف (Sharif ICT) در حال برگزاری چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ( IT Weekend 4 ) به تاریخ ۱۴ تیر ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف و با نگاه تخصصی بر روی مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات می باشد. لازم به ذکر است سه دوره پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته در در این حوزه و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

آغاز ثبت‌نام در چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف
در این رویداد افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می گذارند.
این رویداد با همکاری و حمایت معنوی، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه شریف (لایتک)، سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ( پارک فناوری پردیس )، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ( مرکز تحقیقات و مخابرات کشور )، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.
جهت ثبت نام در دوره چهارم و مشاهده فیلم های سخنرانان و مطالعه گزارش برگزاری دوره های گذشته به سایت رسمی جشنواره مراجعه بفرمایید و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرماید.

 

دکمه بازگشت به بالا