ROG SWIFT PG27UQ ایسوس نخستین نمایشگر گیمینگ جهان با استاندارد DisplayHDR 1000

خط تولید گیمینگ ایسوس، ابر نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG27UQ را برای عرضه عمومی در دسترس قرار داد. این نمایشگر که نخستین نمایشگر گیمینگ جهان با با استاندارد DisplayHDR 1000 است، دارای پنل ۲۷ اینچی با تفکیک پذیری ۴K UHD و فناوری G-SYNC™ HDR با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز است.

موبنا – ROG Swift PG27UQ نخستین نمایشگری است که توانسته گواهی DisplayHDR 1000 را برای کیفیت HDR کسب کند تا این پرچمدار بتواند قدرت ایسوس را در عرصه طراحی و تولید نمایشگر های گیمینگ به رخ سایرین بکشاند!

ROG Swift PG27UQ جزء نخستین نمایشگرهایی است که امکان اجرای محتوای ۴K UHD (3840 x 2160) را در نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز برای گیمرهای که خواهان تصاویر بسیار شفاف، واضح در نرخ فریم بالا هستند، فراهم سازد. علاوه پنل پیشرفته، PG27UQ با فناوری NVIDIA® G-SYNC™ عرضه شده که حاصل آن تصاویری کامل و بدون هیچ گونه اثر پارگی در صحنه های اکشن است.

ROG SWIFT PG27UQ ایسوس نخستین نمایشگر گیمینگ جهان با استاندارد DisplayHDR 1000

نمایشگرهای مبتنی بر NVIDIA® G-SYNC High Dynamic Range (HDR) از بازه گسترده روشنایی نزدیک به دید انسان در تولید تصویر استفاده کرده و علاوه بر آن طیف رنگ بیشتری را نسبت به نمایشگرهای عادی ایجاد می کنند. مانیتور های G-SYNC HDR عملکردی فراتر از نمایشگرهای معمولی از خود به نمایش می گذارد و امکان ایجاد روشنایی حداکثر ۱۰۰۰cd/m2 را برای پنل مهیا می سازند که این میزان چندین برابر پنل های رایج است. LED های backlight این نمایشگر ۳۸۴ ناحیه را کنترل کرده و کنتراستی بسیار بالا برای تصویر ایجاد می کند که نتیجه آن ایجاد نمای طبیعی در محیط های تاریک است. علاوه بر آن گیمرها از کابل ویژه اتصال HDR برای کنسول ها هم می توانند استفاده کنند تا این حس بینظیر را در کنسول های سازگار با محتوای ۴K HDR داشته باشند.
PG27UQ نخستین و تنها نمایشگر گیمینگ در جهان است که دارای گواهی DisplayHDR 1000 است و این میزان کیفیت HDR شامل روشنایی، طیف رنگ و عمق بیت های رنگی در پنل است که عملکرد این نمایشگر را صرفاً به گیمینگ محدود نمی کند، بلکه حرفه ای های دنیای تولید محتوا نیز از علاقه مندان این نمایشگر هستند. PG27UQ به طور پیشفرض با رنگ پیش-کالیبره شده عرضه می شود که دقت ∆E (Delta-E) آن کمتر از ۳.۰ بوده و این نمایشگر رده حرفه ای از طیف رنگ ۹۷% DCI-P3 / 99% AdobeRGB پشتیبانی کرده که DCI-P3 25 درصد بازه رنگی بیشتری را نسبت به حالت sRGB در نمایشگر ایجاد می کند.

ROG Swift PG27UQ با طراحی ویژه خود، حس غرور گیمرها را برای داشتن یک پرچمدار واقعی بر می انگیزد. با نورپردازی محیطی Aura Sync و امضای نورانی ویژه روی میز طرحی مدرن و جذاب به محیط گیمینگ شما می بخشد. اما این همه ماجرا نیست! یک پروژکتور دیگر در پشت پایه نمایشگر، نشان ROG را بر روی دیوار پشت نمایشگر می تاباند تا حس داشتن یک ROG به تمام معنا در محیط القا شود.
PG27UQ ایسوس برای حفظ سلامت گیمرها از سیستم هوشمند بررسی نور محیط و تنظیم میزان شدت نور استفاده می کند و گواهی TÜV Rheinland برای کاهش نور آبی مضر به همراه ویژگی Flicker-Free ایسوس، از چشمان گیمرها در طولانی مدت محافظت می کند. علاوه بر اینها از لحاظ فیزیکی هم این نمایشگر امکان تغییر ارتفاع، زاویه گردش نیز در پنل آن نهادینه شده تا راحتی استفاده در همه حال حفظ شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا