واقعیت افزوده در دوربین Y7 Prime هوآوی چگونه عمل می‌کند؟ (+عکس)

هوآوی در جریان توسعه گوشی‌های هوشمند خود قطعه ویژه‌ای را با نام AR Lens ساخته است که از آن در گوشی‌های میان رده جدید خود استفاده می‌کند تا امکان به کارگیری قابلیت‌های واقعیت افزوده با پرداخت هزینه کم و خرید گوشی هوشمند میان رده برای همه کاربران فراهم شود.

موبنا – خانواده P20 گوشی‌های هوآوی این روزها توجه همه کاربران جهانی را به خود جلب کرده‌اند و در این گروه P20 Pro به واسطه استفاده از سه حسگر مجزا برای دوربین دیجیتالی اصلی توانسته است گوی سبقت را از همه پرچمداران جهان برباید. با وجود این گوشی‌های تازه وارد پرقدرت، هوآوی همچنان روی تولید میان رده‌های کارآمد و توانمند هم تاکید دارد همین مسئله باعث شده است یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده جهان با نام Y7 Prime 2018 هوآوی وارد بازار شود.

شاید برخی کاربران تصور کنند بین گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 و گوشی هوشمند Y7 Prime هوآوی که تابستان ۲۰۱۷ وارد بازار جهانی شد تفاوت زیادی وجود نداشته باشد. ولی باید توجه داشته باشید که مدل جدید نه تنها شکل ظاهری پرچمداران را در اختیار دارد، بلکه در قسمت داخلی محصولات خود نیز بسیار پیشرفت کرده است تا شما در نهایت یک دستگاه گوشی هوشمند کامل‌تر، زیباتر و پیشرفته‌تر را در اختیار داشته باشید.

واقعیت افزوده در دوربین Y7 Prime هوآوی چگونه عمل می‌کند؟ (+عکس)

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های میان دو مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ گوشی‌های Y7 Prime وجود دارد مربوط به استفاده از قابلیت واقعیت افزوده (AR) در دوربین دیجیتالی میان رده جدید می‌شود. سیستم واقعیت افزوده امکانات فراوانی را در اختیار کاربران می‌گذارد و باعث می‌شود او بتواند دنیا یمجازی را با دنیای واقعی ادغام کند تا عکس‌های متفاوت بگیرد. بهترین مثالی که در این زمینه وجود دارد بازی «پوکیمون گو» است تا با فناوری واقعیت افزوده آشنا شوید و بدانید که چگونه دنیای واقعی و مجازی به واسطه آن ادغام می‌شوند. دوربین گوشی هوشمند جدید هوآوی هم اقدام مشابهی انجام می‌دهد تا به عنوان مثال فضای پشت سر خود را عوض کنید، آیکون های فانتزی را به عکس خود اضافه کنید و در نهایت بتوانید تصاویر متفاوت‌تری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

واقعیت افزوده در دوربین Y7 Prime هوآوی چگونه عمل می‌کند؟ (+عکس)

شرکت هوآوی در جریان توسعه گوشی‌های هوشمند خود قطعه ویژه‌ای را با نام AR Lens ساخته است که از آن در گوشی‌های میان رده جدید خود استفاده می‌کند تا امکان به کارگیری قابلیت‌های واقعیت افزوده با پرداخت هزینه کم و خرید گوشی هوشمند میان رده برای همه کاربران فراهم شود. این قطعه یک قسمت از دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند Y7 Prime هم محسوب می‌شود و بنابراین دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند جدید به سیستم AR Lens مجهز شده است.

این فناوری به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند شکلک‌های سرگرم کننده شبیه به قابلیت‌های شبکه اجتماعی اسنپ‌چت را به عکس‌های خود اضافه کنند و از دوربین سلفی یا اصلی دستگاه برای تهیه عکس‌های متفاوت بهره ببرند. سیستم AR Lens معمولا در قالب یکی از حالت‌های دوربین در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و او می‌تواند با انتخاب این حالت، عکس‌های متفاوت تهیه کند. در گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی این امکان برای کاربر فراهم شده است تا پس از ورود به اپلکییشن دوربین و چرخاندن منوی گزنیه‌ها به سمت چپ بتواند به این حالت دسترسی داشته باشد.

واقعیت افزوده در دوربین Y7 Prime هوآوی چگونه عمل می‌کند؟ (+عکس)

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که با این فناوری برای میان رده جدید هوآوی ارایه شده، امکان تشخیص چهره و باز کردن قفل گوشی هوشمند از این طریق است. در حالی که شرکت اپل فناوری مذکور را در بهترین گوشی هوشمند خود موسوم به «آیفون ایکس» عرضه کرده بود، شرکت هوآوی این قابلیت را در یک میان رده ارزان به نام Y7 Prime 2018 در اختیار کاربران قرار داده است تا بدون وارد کردن رمز عبور و تنها با قرار دادن گوشی مقابل چهره، بتوان قفل نمایشگر آن را باز کرد.

البته با توجه به اینکه برای این گوشی هوشمند از تراشه میان رده «اسنپدراگون ۴۳۰» استفاده شده است،‌ ممکن است سرعت تحلیل داده‌ها برای باز کردن قفل گوشی از طریق فناوری مذکور اندکی پایین باشد و با این وجود کاربران با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.

این گوشی هوشمند فناوری‌های متمایز دیگری را هم در خود جا داده است که از جمله آنها می‌توان به سه اسلات ورودی سیم کارت و کارت حافظه، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، رابط کاربری EMUI 8.0، سیستم ورودی میکرو یو‌اس‌بی، قابلیت تشخیص حرکت همزمان سه انگشت روی نمایشگر برای گرفتن اسکرین شات، سیستم هوشمند تشخیص حرکات بدن کاربر و … اشاره کرد.

واقعیت افزوده در دوربین Y7 Prime هوآوی چگونه عمل می‌کند؟ (+عکس)

مهم‌ترین امکاناتی که در بهترین میان رده هوآوی موسوم به Y7 Prime 2018 لحاظ شده به قرار زیر است:

  • ابعاد: ۱۵۸.۳ در ۷۶.۷ در ۷.۸ میلیمتر
  • نمایشگر: ۵.۹۹ اینچی از نوع +HD با کیفیت ۱۱۴۰ در ۷۲۰ پیکسل، مجهز به فناوری FullView
  • دوربین: دوربین اصلی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • پردازنده: تراشه مرکزی اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام
  • حافظه: رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی
  • سیستم عامل: اندروید ۸.۰ اوریو، رابط کاربری EMUI 8.0 هوآوی
  • باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپر
  • پشتیبانی از شبکه: ۳G و ۴G
  • سیستم‌های ارتباطی: وای-فای ۸۰۲.۱۱، بلوتوث ۴.۲، میکرو یواس‌بی، NFC
  • دیگر امکانات: پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، پشتیبانی از کارت حافظه میکرواس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت، حسگر اثر انگشت
  • رنگ:‌ مشکی، طلایی، آبی

واقعیت افزوده در دوربین Y7 Prime هوآوی چگونه عمل می‌کند؟ (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا