لاک اسکرین اندروید ۵ برای تمام گوشی‌های اندرویدی با Lollipop Lockscreen

نسخه‌ی آبنبات چوبی اندروید، تغییرات بزرگی را در پلتفرم موبایل گوگل ایجاد کرد و با ارائه‌ی محیطی گرافیکی‌تر با انیمیشن‌هایی جدیدتر، جان تازه‌ای به اندروید بخشید. یکی از این بخش‌ها صفحه‌ی لاک‌اسکرین گوشی بود که طراحی نو و زیباتری را با خود به همراه داشت.

موبنا – Lollipop Lockscreen اپلیکیشنی است که صفحه‌ی قفل این نسخه از اندروید را که حالت بسیار زیبا و روانی دارد، برای دیگر نسخه‌های اندروید شبیه‌سازی می‌کند و شما می‌توانید به کمک آن صفحه‌ی قفل را در هر نسخه از اندروید، مانند لاک‌اسکرین آبنبات چوبی کنید. محیط بسیار روان و چشم‌نوازی که این لاک‌اسکرین در اختیار شما قرار می‌دهد و نحوه‌ی مدیریت و نمایش نوتیفیکیشن‌ها نسبت به لاک‌اسکرین همیشگی اندروید پیشرفت فراتر از انتظاری داشته به طوری که در این لاک‌اسکرین تمام نوتیفیکیشن‌ها از پیام‌های وایبر گرفته تا پیامک‌ها و پیغام بازی‌ها، همگی قابل نمایش خواهند بود و دارای دستورات حرکتی مفیدی نیز هستند.

lollipop lockscreen2 6ed8c

برای مثال اگر یکی از نوتیفیکیشن‌های نمایش داده شده را به راست یا چپ بکشید، آن را به عنوان خوانده شده علامت زده‌اید و در نوبت‌های بعدی دیگر آن را مشاهده نخواهید کرد. اگر باکس مربوط به نوتیفیکیشن‌ها را نیز به پایین بکشید متن کامل آن را مشاهده خواهید کرد که برای زمانی که پیامک یا پیامی در اپلیکیشن‌های اجتماعی به شما می‌رسد بسیار مفید خواهد بود و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون باز کردن قفل و مراجعه به اپلیکیشن مذکور، پیام دریافت شده را مطالعه کنید. برای حفظ حریم خصوصی نیز تنظیمی در این برنامه در نظر گرفته شده است تا بتوانید اپلیکیشن‌هایی که مایل به نمایش نوتیفیکیشن آن‌ها در صفحه‌ی قفل گوشی نیستید (مانند پیامک‌ها)، را در لیست سیاه قرار داده تا تمامی اعلان‌های مربوط به آن اپلیکیشن دیگر قابل‌نمایش در صفحه‌ی قفل نباشند. قابلیت تغییر دادن تصویر‌ زمینه‌ی قفل، تار کردن تصویر زمینه، دارا بودن ویجت برای کنترل برنامه موزیک‌پلیر، امکان قرار دادن رمز عبور و پترن و… از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی هستند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

لاک اسکرین اندروید ۵ برای تمام گوشی‌های اندرویدی با Lollipop Lockscreen

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا