بازی فوتبال فانتزی Football Strike

Football Strike یک بازی جذاب و دوست داشتنی برای علاقه‌مندان به فوتبال است که به شما امکان مدیریت یک تیم را در محیطی فانتزی خواهد داد.

موبنا – مهمترین موضوعی که Football Strike را از دیگر بازی‌های فوتبالی متمایز می کند، اولویت داشتن موضوع طنز و سرگرمی در آن استِ به طوری که چهره و استایل بازیکنان از جمله کریستیانو رونالدو به صورت جالب و متنوعی طراحی شده که این موضوع در کنار طراحی کارتونی محیط بازی، باعث شده است تا Football Strike یک عنوان فوق‌العاده قوی و دوست‌داشتنی در زمینه‌ی بازی‌های فانتزی باشد. اگر تا به امروز از انجام بازی‌های فوتبالی همچون FIFA یا PES در گوشی موبایل لذت نبرده اید، پیشنهاد می کنیم که Football Strike را تجربه کنید.

Football Strike2

البته فانتزی بودن محیط بازی یا اولویت داشتن طنز در Football Strike اصلاً به این معنا نخواهد بود که با یک بازی کودکانه و بی سر و ته مواجه خواهید شد و اتفاقاً برعکس، در این بازی شما قادر به مدیریت حرفه‌ای و کامل تیم خود خواهید بود و لیگ‌های مختلفی نیز در بازی، منتظر شما هستند تا قدرت شما را برای شکست دادن هوش مصنوعی این بازی به چالش بکشند. برای دانلود این بازی آنلاین، که در ابتدا به دانلود ۳۰ مگابایت دیتا نیاز خواهد داشت، می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

توجه داشته باشید که دیتای بازی Football Strike روی دستگاه‌هایی که از نسخه‌ی مود شده‌ی پلی استور، یا هرگونه نرم افزار هک بازی برخوردارند دانلود نمی شود و در نتیجه، بازی قابلیت اجرا شدن را نخواهد داشت.

بازی فوتبال فانتزی Football Strike بازی فوتبال فانتزی Football Strike

 

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا