مسابقات ماشینی و ریسینگ در Formula Cartoon All Stars

Formula Cartoon All Stars یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ریسینگ در دنیای موبایل‌ها است که در آن اکثر شخصیت‌های محبوب بازی‌های شرکت Cartoon Network به ایفای نقش پرداخته‌اند.

موبنا – همانطور که از نام بازی و همچنین تیم سازنده‌ی آن مشخص است، مهم ترین و اولین موضوعی که در این بازی چشم نمایی می کند گرافیک کارتونی و رنگارنگ آن است که به جرات می توان گفت یکی از چشم نواز ترین گرافیک‌ها را در بین بازی‌های موبایلی به وجود آورده است که باعث می شود کودکان، بدون استئنا به انجام این بازی علاقه مند شوند که البته این موضوع به این معنا نیست که Formula Cartoon All-Stars برای گیمرها و کاربران بزرگسال تر هیجان انگیز نخواهد بود.

Formula Cartoon2

ارتقای ماشین‌ها و افزایش سرعت آن‌ها با استفاده از امتیازاتی که در جریان بازی کسب می کنید امکان پذیر خواهد بود و وجود جاده‌های مختلف از جمله خاکی، آسفالت و… نیز باعث تنوع بازی شده است. وجود شخصیت‌های کارتونی و تجربه سرعتی بی نظیر، شخصی سازی ماشین و بخش‌های مختلف آن، مسابقه‌های مختلف با قابلیت رقابت با بازیکنان دیگر و ابزارهای قابل خریداری مانند نیتروژن برای سرعت سرسام آور، از دیگر ویژگی‌های این بازی به حساب می آیند. قیمت این بازی در مارکت ها نزدیک به ۳ دلار است.

مسابقات ماشینی و ریسینگ در Formula Cartoon All Stars مسابقات ماشینی و ریسینگ در Formula Cartoon All Stars

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا