دفاع از زمین در برابر بیگانگان در بازی Alien Creeps TD

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک هستید، پیشنهاد می کنیم که بازی Alien Creeps TD که یکی از بهترین بازی‌ها در این زمینه است را از دست ندهید.

موبنا – در بازی Alien Creeps TD موجودات فضایی به زمین حمله کرده اند و شما در نقش نیروهای ارتش و پلیس، وظیفه‌ی مقابله با این موجودات را دارید. البته مانند دیگر بازی‌های استراتژیک در این بازی نیز شما تنها وظیفه‌ی مدیریت سربازها را بر عهده دارید و باید با به کار بردن روش‌ها و استراتژی‌های درست و به جا، موفق به از بین بردن این دشمنان فضایی شوید.

Alien Creeps TD 2

در این بازی علاوه بر سربازان می توانید از برج هایمراقبتی که به طور خودکار به دشمنان شلیک می کنند نیز استفاده کنید. نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ و گسترده طراحی شده است و شما می توانید برای آن که از سمت‌های مختلف مورد هجوم ناگهانی قرار نگیرید، بخشی از تیم خود را در مسیرهای خروجی شهر مستقر کنید تا در صورت مشاهده‌ی دشمنان، به طور خودکار به آن‌ها شلیک کنند. البته نگران تعداد کم آن‌ها نباشید چراکه برای درخواست نیروی پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت و می توانید به سرعت تیم اصلی خود را به آن منطقه هدایت کنید تا از نفوذ دشمنان جلوگیری کنید. دفاع از زمین با استفاده از برج‌های دفاعی، به چالش کشیدن بازیکنان با ۳ حالت هیجان انگیز، امکان مستقر کردن قهرمان‌ها و پیاده نظام‌ها در مکان‌های دلخواه و… از دیگر ویژگی‌های این بازی دوست داشتنی به حساب می آیند. برای دانلود این بازی که خوشبختانه به دیتای اضافه نیازی ندارد، می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دفاع از زمین در برابر بیگانگان در بازی Alien Creeps TD دفاع از زمین در برابر بیگانگان در بازی Alien Creeps TD دفاع از زمین در برابر بیگانگان در بازی Alien Creeps TD

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا