دوربین دوگانه میان‌ رده Y7 Prime هوآوی چه امکاناتی دارد؟ (+عکس)

دوربین سلفی و اصلی دستگاه از فناوری قابلیت افزوده پشتیبانی می‌کند تا در مجموع فناوری تصویربرداری Y7 Prime 2018 به بهترین شکل در سطح خود عمل کند.

موبنا – اگر شما قصد خرید یک دستگاه گوشی هوشمند جدید را داشته باشید به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ نمایشگر بزرگ، طراحی زیبا، باتری پرقدرت، آخرین نسخه سیستم عامل و البته کیفیت دوربین دیجیتالی از مهم‌ترین نکاتی محسوب می‌شوند که کاربران به آن توجه دارند.

شرکت هوآوی در محصول جدید خود که در خانواده گوشی‌های هوشمند میان رده طبقه‌بندی می‌شود سعی کرده است به تمام این نکات توجه کند تا شما با پرداخت هزینه اندک و خرید یک دستگاه Y7 Prime 2018 بتوانید همه امکانات یاد شده را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید. این محصول آخرین گوشی هوشمند در خانواده Y هوآوی محسوب می‌شود که برخی امکانات و قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند پرچمدار را هم در خود جا داده است.

دوربین دوگانه میان‌ رده Y7 Prime هوآوی چه امکاناتی دارد؟ (+عکس)

برای آنکه با این گوشی هوشمند بهتر آشنا شوید، مهم‌ترین امکانات به کار رفته در آن را می‌توان به قرار زیر به صورت خلاصه معرفی کرد:

  • تراشه مرکزی اسنپدراگون ۴۳۰ مجهز به هشت هسته پردازشگر ۱.۴ گیگاهرتی
  • پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵
  • سیستم عامل اندروید ۸.۰ به همراه رابط کاربری EMUI 8.0
  • نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به همراه رم ۳ گیگابایتی، با قابلیت پشیتبانی از کارت حافظه میکرواس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین اصلی ۱۳ و ۲ ماپیکسلی مجهز به اتوفوکوس و فلش LED
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره
  • سیستم‌های ارتباطی وای-فای، بلوتوث، جی‌چی‌اس، ان‌اف‌‌اس و ورودی هدفون
  • حسگر اثر انگشت
  • باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری

دوربین دوگانه میان‌ رده Y7 Prime هوآوی چه امکاناتی دارد؟ (+عکس)

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی از جمله دستگاه‌های ارزان قیمت محسوب می‌شود که با بدنه زیبا و امکانات قابل قبول توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند. زمانی که این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید نمایشگر ۵.۹۹ اینچی آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. در قسمت بالای نمایشگر که تنها یک لبه باریک اطراف آن را پوشانده است حسگر دوربین سلفی، بلندگو و حسگرهای تشخیص نور محیط را مشاهده خواهید کرد. در پایین نمایشگر فقط آرم شرکت هوآوی نقش بسته است و کلید سخت‌افزاری در اختیار ندارید.

دوربین دوگانه میان‌ رده Y7 Prime هوآوی چه امکاناتی دارد؟ (+عکس)

زمانی که گوشی هوشمند را به سمت پشت می‌چرخانید، در قسمت مرکزی یک حسگر اثر انگشت را مشاهده می‌کنید. در قسمت بالا و سمت چپ بدنه دو حسگر مجزای دوربین به همراه فلش ال‌ای‌دی قرار گرفته‌اند. یکی از این دوربین‌ها حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری حسگر ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در واقع دوربین اصلی محسوب می‌شود و عکس‌ها با آن گرفته می‌شوند. دوربین دیجیتالی ۲ مگاپیکسلی برای عمق دادن به تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربر به کمک آن می‌تواند هفت سطح مختلف برای تصویربرداری را انتخاب کند. این سطوح در واقع کیفیت عکس و نور در شرایط مختلف را نمایان می‌کنند.

 

دوربین دوگانه میان‌ رده Y7 Prime هوآوی چه امکاناتی دارد؟ (+عکس)

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا پس از آنکه عکس مورد نظر گرفته شد، بتوان روی آن بار دیگر فوکوس کرد. کاربران می‌توانند کلید فوکوس را به صورت دستی در حالت دیافراگم باز در اختیار بگیرند تا مطمئن شوند همه افرادی که در تصویر حاضر هستند، دوربین روی آنها به دقت فوکوس کرده است.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی است که قابلیت‌های پیشرفته و کاربردی برای گرفتن عکس‌های سلفی را در اختیار کاربر می گذارد و البته به فلش هم مجهز شده است. این دوربین قادر است به صورت خودکار نور محیط را تشخیص دهد و با شناسایی تصویر صورت، به صورت هوشمند سطح نور و شفافیت را متناسب با محل قرار گرفتن صورت مشخص کند. این اتفاق باعث می‌شود عکس‌های سلفی طبیعی‌تر به نظر برسند و نور تابیده شده به آنها کاملا واقعی باشد. با این دوربین سلفی می‌توانید در فضاهای کم نور و تاریک هم بهترین عکس‌ها را تهیه کنید.

دوربین دوگانه میان‌ رده Y7 Prime هوآوی چه امکاناتی دارد؟ (+عکس)

برای گرفتن عکس‌های سلفی مناسب ۱۰ حالت مختلف در نظر گرفته شده است که این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد در هر زمان و مکانی که می‌خواهد، بهترین عکس‌های سلفی را در اختیار داشته باشد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند از فناوری واقعیت افزوده هم پشتیبانی می‌کند و کاربر به کمک آن می‌تواند فضای پشت صفحه را تغییر دهد یا با شکلک‌های متحرک، تصاویر سرگرم‌کننده تهیه کند. لازم به ذکر است دوربین اصلی دستگاه نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کند تا در مجموع فناوری تصویربرداری Y7 Prime 2018 به بهترین شکل در سطح خود عمل کند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که برای دوربین ثانوی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، باز کردن قفل نمایشگر از طریق تشخیص چهره کاربر است. به عبارت دیگر، میان رده جدید چینی می‌توان با تشخیص چهره صاحب خود قفل دستگاه را باز کند.

دوربین دوگانه میان‌ رده Y7 Prime هوآوی چه امکاناتی دارد؟ (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا