میان‌ رده پیشرفته و ارزان هوآوی مطابق با مد روز! (+عکس)

شکل ظاهری این گوشی هوشمند مطابق با مد روز طراحی شده است و نمایشگر برمبنای استاندراد ۱۸:۹ فقط یک لایه باریک را اطراف خود شامل می‌شود تا بیشترین درصد از سطح روی گوشی هوشمند در اختیار شما قرار گیرد و بتوانید گوشی زیباتر و کارآمدتر در اختیار داشته باشید.

موبنا – شرکت هوآوی که در خانواده گوشی‌های میان رده موفقیت‌های فراوانی را به دست آورده است و این دسته از گوشی‌های آن فروش بالایی دارد، با محصول جدید خود موسوم به Y7 Prime 2018 می‌کوشد باور کاربران را در مورد این خانواده از محصولات متفاوت کند و به آنها نشان دهد که گوشی‌های میان رده می‌توانند با طراحی و قابلیت‌های فراتر از باورهای آنها عرضه شوند و همچنان قیمت ارزانی داشته باشند.

 

 

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی هوآوی، این گوشی هوشمند که از زمان ورود آن به بازار مدت کوتاهی می‌گذرد در منطقه آفریقا و خاورمیانه محبوبیت بسیار زیادی دارد و بخش اعظم مشتریان و علاقمندان به آن را کاربران جوان تشکیل می‌دهند. گوشی هوشمند Y7 Prime هوآوی را می‌توان در بخش گوشی‌های میان رده بهترین گزینه در بازار جهانی دانست. پیش از این محصول دیگری با نام Mate 10 Lite از سوی هوآوی عرضه شده بود که چنین قابلیتی را داشت و با قیمت ارزان، امکانات گسترده ارایه می‌کرد.

میان‌ رده پیشرفته و ارزان هوآوی مطابق با مد روز! (+عکس)

«بلوکینگ وانگ» مدیر گروه فروش هوآوی در مورد این محصول گفت: «گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی در اصل یک محصول مردمی و محبوب محسوب می‌شود و از آن می‌توان به عنوان گوشی ارزان مورد علاقه جوانان یاد کرد. کاربران امروزی برای خرید یک گوشی هوشمند جدید محصولات و برندهای مختلف را به دقت بررسی می‌کنند و در نهایت بهترین گزینه را در اختیار می‌گیرند. در این قبیل مقایسه‌ها Y7 Prime 2018 را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها دانست. با توجه به امکاناتی که در این گوشی به کار گرفته شده است، و قیمت ارزانی که دارد، این میان رده می تواند بهترین گزینه برای کاربران باشد».

میان‌ رده پیشرفته و ارزان هوآوی مطابق با مد روز! (+عکس)

مهم‌ترین امکاناتی که در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است را می‌توان به صورت اختصاری به شکل زیر معرفی کرد:

  • نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با کیفیت +HD یا ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل، مجهز به فناوری FullView
  • تراشه مرکزی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰ با توان ۱.۴ گیگاهرتز برای هر هسته، مجهز به پردازنده گرافیکی آدرِنو ۵۰۵
  • رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، با قابلیت استفاده از کارت حافظه میکرواس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین اصلی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، مجهز به قابلیت اتوفوکوس و فلش LED
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و باز کردن قفل گوشی
  • سیستم عامل اندروید ۸.۰ و رابط کاربری EMUI 8.0 هوآوی
  • باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری
  • حسگر اثر انگشت، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت،‌ و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه

میان‌ رده پیشرفته و ارزان هوآوی مطابق با مد روز! (+عکس)

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این گوشی هوشمند که در زندگی روزمره برای شما تاثیر چشمگیر دارد، نمایشگر ۵.۹۹ اینچی آن است که با فناوری FullView مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکل ظاهری این گوشی هوشمند مطابق با مد روز طراحی شده است و نمایشگر برمبنای استاندراد ۱۸:۹ فقط یک لایه باریک را اطراف خود شامل می‌شود تا بیشترین درصد از سطح روی گوشی هوشمند در اختیار شما قرار گیرد و بتوانید گوشی زیباتر و کارآمدتر در اختیار داشته باشید.

میان‌ رده پیشرفته و ارزان هوآوی مطابق با مد روز! (+عکس)

اگر بخواهیم این محصول را با مدل قبلی آن موسوم به Y7 Prime که تابستان ۲۰۱۷ روانه بازار شده بود مقایسه کنیم باید بگوییم که شکل ظاهری آن بسیار زیبا شده است و کاربران بر اساس استاندارد ۱۸:۹ می‌توانند یک نمایشگر بلند و کاربردی در اختیار داشته باشند. از این نظر می‌توان این محصول را مانند گوشی هوشمند «آیفون ایکس» اپل دانست، با این تفاوت که گوشی اپل با زایده بالای نمایشگر مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و هوآوی در این میان رده سعی کرده است این زایده را کنار بگذارد و حسگرهای مربوط به دوربین و صدا در یک نوار ویژه جاسازی شوند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی ساخته شده‌اند و طول، عرض و ضخامت آن به ترتیب ۱۵۸.۳، ۷۶.۷ و ۷.۸ میلیمتر محاسبه می‌شود و وزن این گوشی هوشمند با همه امکانات داخلی فقط ۱۵۵ گرم است.

میان‌ رده پیشرفته و ارزان هوآوی مطابق با مد روز! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا