ضبط صدا در گوشی های اندروید با RecForge Lite

RecForge Lite اپلیکیشنی حرفه‌ای برای ضبط صدا توسط گوشی‌های اندروید است که با ارائه‌ی تنظیمات بسیار دقیق در فرمت و کیفیت فایل ضبط شده، یک رکوردر فوق‌العاده را به وجود آورده است.

موبنا – ضبط کردن صدا بیشتر از آنچه تصورش را کنید می‌تواند ضروری باشد. شرایط بسیاری ممکن است پیش بیاید که نیاز به ضبط کردن صدا داشته باشید که این موضوع شاید برای دانشجویان و افرادی که کارهای موسیقی و ترانه سرایی انجام می‌دهند بیشتر قابل درک باشد. برای مثال یک شعر یا یک ملودی دلنشین می‌تواند در هر مکان و هر ساعتی از روز به ذهن شما خطور کند و اگر اقدام به ثبت آن نکنید، ممکن است چند ساعت بعد به طور کامل از ذهن شما پاک شده باشد. یا بارها پیش آمده است که هنگام خوانده شدن جزوه توسط استاد، از نوشتن آن عقب افتاده باشیم. در این مواقع نصب بودن یک رکوردر در گوشی می‌تواند یک بار برای همیشه به این مشکلات پایان دهد. RecForge Lite یکی از این اپلیکیشن های حرفه ای در زمینه‌ی ضبط صدا است که با ارائه‌ی تنظیماتی بسیار دقیق و قابلیت ضبط صدا با کیفیت بسیار بالا، شما را از دیگر رکوردرهای صدا بی نیاز خواهد کرد.

recforge lite2 1b6ad

به کمک این رکوردر می‌توانید صدای خود را در فرمت‌های گوناگون از جمله MP3 ضبط کنید و حتی روی کیفیت خروجی فایل‌ها نیز مدیریت داشته باشید و برای مثال صدای خود را به صورت Mp3 320kb یا Mp3 128Kb ذخیره کنید که به لطف این قابلیت، اگر میکروفون گوشی شما نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد، می‌توانید صداهایی با کیفیت‌های فوق‌العاده توسط این اپلیکیشن تهیه کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ضبط صدا در گوشی های اندروید با RecForge Lite ضبط صدا در گوشی های اندروید با RecForge Lite

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا