سه‌ دوربین باکیفیت در Y7 Prime هوآوی (+عکس)

هوآوی به این نتیجه رسیده است که با این قیمت ارزان می‌تواند سه حسگر دوربین را در گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 ارایه دهد که هر سه آنها به خوبی کار می‌کنند.

موبنا – این روزها بیشتر کاربران جهانی به آخرین پرچمدران شرکت هوآوی از جمله P20، P20 Pro و محصول جدیدی در خانواده «پورشه دیزاین» به نام Mate RS توجه دارند و در حالی که این گوشی های هوشمند به واسطه قابلیت‌های پیشرفته و قابل ملاحظه خود توانسته‌اند گوی سبقت را از رقبا بربایند، ولی شرکت هوآوی به صورت همزمان یک گوشی هوشمند میان رده با قابلیت‌های پیشرفته روانه بازار کرده است که آن را نیز می‌توان از بهترین محصولات در سطح خود معرفی کرد.

گوشی هوشمند جدید Y7 Prime 2018 نام دارد که مدل به‌روز شده Y7 Prime محسوب می‌شود که تابستان گذشته روانه بازار شده بود. این گوشی هوشمند که مدت کوتاهی از ورود آن به بازار می‌گذرت برخی قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار را در خود جا داده است که از جمله آنها می‌توان به طراحی نمایشگر بر اساس استاندارد ۱۸:۹، دوربین دوگانه اصلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرواس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد.

سه‌ دوربین باکیفیت در Y7 Prime هوآوی (+عکس)

روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۸.۰ و رابط کاربری EMUI 8.0 نصب شده است و کاربران حسگر اثر انگشت را د قسمت پشت بدنه در اختیار می‌گیرند. باتری گوشی هوشمند نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمری است و با وزن ۱۵۵ گرمی و نمایشگر ۵.۹۹ اینچی، یک گزینه ایده‌آل برای آن دسته از کاربرانی محسوب می‌شود که قصد دارند با پرداخت هزینه کم یک دستگاه گوشی هوشمند مناسب را در اختیار بگیرند.

ولی آنچه که این محصول را از میان‌ رده‌های مشابه متمایز می‌کند دوربین اصلی و سلفی آن است. هوآوی به این نتیجه رسیده است که با این قیمت ارزان می‌تواند سه حسگر دوربین را در این گوشی هوشمند ارایه دهد که هر سه آنها به خوبی کار می‌کنند. بنابراین کاربران در این محصول یک دوبین اصلی دوگانه و یک دوربین مجزای سلفی در اختیار خواهند داشت.

زمانی که گوشی هوشمند را به سمت پشت می‌چرخانید، در قسمت مرکزی بدنه حسگر اثر انگشت تعبیه شده است که به راحتی می توانید آن را با لمس دست پیدا کنید. در قسمت بالا و سمت چپ دو لنز مجزای دوربین را مشاهده خواهید کرد که کیفیت آنها ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است. هر دو حسگر دوربین دیافراگم f/2.2 دارند که امکان تصویربرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسلی را برای کاربران فراهم می‌کنند. برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند فلش ال‌ای‌دی در نظر گرفته شده است و کاربر می‌تواند به کمک آن عکس با کیفیت ۴۱۶۰ در ۳۱۲۰ پیکسل را تهیه کند.

سه‌ دوربین باکیفیت در Y7 Prime هوآوی (+عکس)

اگر دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند در حالت فیلمبرداری قرار بگیرد، امکان ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت Full HD وجود دارد تا کاربر بتواند با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل ویدیوی مورد نظر خود را ضبط کند. برای دوربین سلفی دستگاه نیز دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوبین سلفی این گوشی هوشمند دیافراگم f/2.0 دارد و برای آن قابلیت تشخیص چهره فراهم شده است.

کیفیت عکس‌هایی که با هر دو دوربین سلفی و اصلی این گوشی هوشمند گرفته شده است نسبت به انتظارات قبلی بسیار بهتر است. عکس‌هایی که در بررسی‌های اولیه با این دوربین گرفته شد باکیفیت هستند و در شرایط نوری مختلف، رنگ‌ها را به بهترین شکل نمایان می‌کنند. شما در این تصاویر رنگ‌ها را به صورت واقعی مشاهده می‌کنید و وقتی که به خروجی نهایی نگاه می‌کنید، کمترین اختلال تصویری در آن مشاهده می‌شود. عکس‌هایی که در اینجا آورده شده است نمونه‌هایی از تصاویر گرفته شده با دوربین Y7 Prime 2018 محسوب میشوند.

سه‌ دوربین باکیفیت در Y7 Prime هوآوی (+عکس)

سه‌ دوربین باکیفیت در Y7 Prime هوآوی (+عکس)

سه‌ دوربین باکیفیت در Y7 Prime هوآوی (+عکس)

سه‌ دوربین باکیفیت در Y7 Prime هوآوی (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا