معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر)

پروژه نام برده را مشابه یک ساختمام لگو با رنگ های شاد و چشم نواز توصیف کرده اند. آجرها به رنگ نارنجی و زرد نه تنها احساس کاملی از سر زندگی را به مخاطب القا می کنند، بلکه با طراحی منحصر به فرد خود نیز فاصله کودکان از روزمرگی را حفظ خواهند کرد.

موبنا؛ رکسانادانیالی – مهدکودک از جمله مهم ترین فضاهای آموزشی است که طراحی ظاهری آن تاثیر قابل توجهی در میزان علاقه مندی کودکان به بحث یادگیری خواهد داشت. مهدکودکی که در ادامه معرفی می شود، چنین قابلیتی را در اختیار دارد. در ساخت چن چن کیم ۲ که توسط تیم معماری کینتراک اُ طراحی شده، آجر اصلی ترین ماده اولیه بوده است. معماران این تیم، پروژه نام برده را مشابه یک ساختمام لگو با رنگ های شاد و چشم نواز توصیف کرده اند. آجرها به رنگ نارنجی و زرد نه تنها احساس کاملی از سر زندگی را به مخاطب القا می کنند، بلکه با طراحی منحصر به فرد خود نیز فاصله کودکان از روزمرگی را حفظ خواهند کرد.

 

معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر)

در قسمت خارجی این قلعه های آجری، پله ای کاملا متمایز به چشم می خورد که بازیگوشی های کودکانه در روزهای آفتابی را دلچسب تر می کند. به عقیده کینتراک اُ اشکال مختلف به کار رفته در طراحی ساختمان، تاثیر مهمی در تشویق کودکان به پذیرش محیط اطراف و همچنین تحریک خلاقیت درونی آنها داشته است.

معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر)

نور فاکتوری بسیار با اهمیت در یک محیط آموزشی محسوب می شود. این عامل می تواند توانایی یادگیری کودکان را تسهیل کرده و به آن ها انگیزه کافی برای ادامه مسیر رشد و تکامل را بدهد. در این پروژه تقابل نور و تاریکی با مهارت زیادی برنامه ریزی شده است. فضاهای متفاوت پروژه از این نظر دارای کنتراست قابل توجهی هستند که کودکان را در سفری شگفت انگیز به سوی یادگیری قرار می دهد.

معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر) معماری خاص یک مهدکودک! (+تصاویر)

پروژه مذکور در سال ۲۰۱۷ انجام شده است. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، این مهدکودک منحصر به فرد با فضایی به مساحت ۴۰۹ متر مربع در ویتنام قرار دارد.

 منبع: پول نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا