ویژگی‌های خاص صفحه نمایش FullView گوشی HUAWEI nova 3e

Huawei به‌تازگی HUAWEI nova 3e را به‌عنوان یک دستگاه جدید برای مشتریان جوان معرفی کرده است.

موبنا – صفحه نمایش FullView این مدل که مبتنی بر روند جاری بازار تلفن همراه مبنی بر عرضه گوشی ها با صفحه نمایش تمام صفحه طراحی شده است. همچنین این گوشی همراه با آخرین نسخه سیستم عامل آندروید و نسخه‌ جدید رابط کاربری هوآوی یعنیEMUI 8.0   عرضه‌شده است. اما چه چیزی در HUAWEI nova 3e وجود دارد که آن به یک گوشی خاص و کم رقیب در بازار بدل کرده است؟

 

یک صفحهنمایش متمایز

 

HUAWEI nova 3e  با در نظر گرفتن سلیقه کاربرانی که علاقمند به مد روز هستند، با طراحی خاص و صفحه‌نمایش بزرگ ۵.۸۴ اینچی Full HD  به همراه بریدگی یا Notch مینیمال و بسیار کوچک بالای صفحه عرضه شده است. نسبت ۱۹:۹ صفحه نمایش برای نمایش موضوعات بیشتر، بدنه را کشیده‌تر کرده اما با این حال این گوشی راحت در دست قرار می‌گیرد.

در زمینه ایجاد طرحی مدرن، مهندسان Huawei هنگام طراحی صفحه‌نمایش FullView حساسیت زیادی به خرج دادند. به‌منظور افزایش سطح صفحه‌نمایش و در نظر گرفتن نسبت صفحه‌نمایش به بدنه، طراحان از لبه‌های گرد در چهار گوشه صفحه‌نمایش FullView برای HUAWEI nova 3e  استفاده کرده اند که جلوه خاصی را به دستگاه بخشیده است.

Huawei همچنین رویکرد دیگری را مورداستفاده قرار داده، بریدگی یا Notch کوچک HUAWEI nova 3e  که ۵ میلی متر ضخامت و ۱۸ میلی متر طول دارد، با وجود ضخامت یکسان با Notch آیفون ده، از اندازه طولی نصف ناچ آیفون برخوردار شده است که ظاهر بهتری را به دستگاه بخشیده است. به علاوه این بار هواوی از روش جدیدی درطراحی آنتن استفاده کرده که با خطوط کمتر، عملکرد بهتری به ارمغان آورده است.

ویژگی‌های خاص صفحه نمایش FullView گوشی HUAWEI nova 3e

عملکرد متفاوت دستگاه

 

صفحه‌نمایش FullView   گوشیHUAWEI nova 3e  علاوه بر اینکه موجب زیبایی گوشی شده، به توجه به ابعاد و تمام صفحه بودن تجربه کاربری متفاوتی را در اختیار کاربر می گذارد.  ولی هوآوی گام دیگری را هم در این گوشی برداشته، در HUAWEI nova 3e  سیستم‌عامل آندورید ۸ با رابط کاربری کارآمدEMUI 8.0  که برای صفحه‌نمایش FullView کاملاً بهینه‌شده تا تجربه فوق‌العاده‌ای را از سازگاری کامل تکنولوژی های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری د راین گوشی را به کاربر ارائه دهد.

تیم طراحی EMUI 8.0 برای قرارگیری عناصر مختلف بر روی صفحه‌نمایش بازنگری خاصی انجام داده‌اند تا بهترین استفاده از بریدگی بالای صفحه‌نمایش صورت بگیرد و به‌صورت نرم‌افزاری (پس از انجام بروز رسانی) قابلیتی را در دستگاه قرار داده که کاربر بتواند با سیاه کردن اطراف، بریدگی را از بین ببرد تا بدین‌صورت تمامی اپلیشکن ها به‌صورت عادی اجراشده و خللی در تجربه کاربر ایجاد نشود.

علاوه بر این، با EMUI 8.0  در HUAWEI nova 3e افزایش ۱۲ درصدی عملکرد رخ داده است. پس از ۱۸ ماه از سناریو شبیه‌سازی‌شده در یک آزمایشگاه، این دستگاه کمترین افت سرعت ممکن را به نسبت نسل‌های قلبی داشته که در افزایش راحتی کاربر نقش مستقیمی خواهد داشت.

در رسانه‌های بین‌المللی HUAWEI nova 3e را رقیبی سرسخت در دنیای میان رده می‌دانند. این دستگاه ظرفیت سلطه در بازار دستگاه‌های اقتصادی را دارد. با عملکرد بی‌نقص صفحه‌نمایش FullView، ویژگی‌های عکاسی عالی و تجربه راحت کاربر این دستگاه تبدیل به بهترین انتخاب برای مصرف‌کنندگان است. همچنین با قیمت مناسب  در نظر گرفته‌شده، nova 3e گزینه بسیار مناسب برای دستگاه‌های میان رده به‌حساب می‌آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا