تکمیل پوشش نسل سوم تلفن همراه در شهرستان‌های کرمانشاه

به گزارش موبنا، مسیب قبادیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه اظهار کرد: پایلوت بودن استان کرمانشاه در زمینه دولت الکترونیک و مطرح شدن آن به‌عنوان استان مجازی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن با سایر استان‌های کشور است. وی بیان داشت: با توجه به جدیت مدیریت ارشد و مجموعه استان …

به گزارش موبنا، مسیب قبادیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه اظهار کرد: پایلوت بودن استان کرمانشاه در زمینه دولت الکترونیک و مطرح شدن آن به‌عنوان استان مجازی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن با سایر استان‌های کشور است.

وی بیان داشت: با توجه به جدیت مدیریت ارشد و مجموعه استان برای پیگیری این موضوع و اهمیت و بها دادن به حوزه ICT می‌توان گام‌های خوبی در این حوزه برداشت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با اشاره به موافقت با راه‌اندازی دیتاسنتر در استان، خاطرنشان کرد: فرصت مناسبی برای همکاری شرکت مخابرات ایران که انجام ۷۰ درصد زیرساخت‌های ارتباطی کشور را بر عهده دارد با مجموعه مدیریت استان فراهم شده است.

قبادیان ادامه داد: شرکت مخابرات استان کرمانشاه برای همکاری لازم در این زمینه با به‌کارگیری راهبرد مناسب برای تحقق استان مجازی آمادگی خود را اعلام می‌کند.

وی از نیروی انسانی ماهر و توانمند به‌عنوان سرمایه اصلی هر سازمانی یاد کرد و گفت: با بهره گرفتن از تمامی امکانات شرکت از جمله نیروی انسانی برای ارائه خدمات بهتر تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات، تصریح کرد: سطح کیفی خدمات شرکت مخابرات ایران به‌واسطه عقبه دولتی آن در خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب نیست و موجب نارضایتی مردم شده است.

قبادیان ادامه داد: امیدواریم با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و هم‌زمان با تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه خدمات پشتیبانی قدم‌های مثبتی برداریم.

وی با اشاره به ارتقای شبکه تلفن همراه استان به نسل سوم و چهارم و در دست مطالعه قرار داشتن نسل پنجم، تکمیل و پوشش نسل سوم در شهر کرمانشاه و توسعه آن به سایر شهرستان‌های استان را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

این مسئول یادآور شد: شرکت مخابرات ایران با وجود پرداخت بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان به‌صورت سالانه به دولت از زمان انجام خصوصی‌سازی، اما به بحث توسعه و ارائه خدمات جدید نگاه ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه به‌روز نبودن شبکه‌های تلفن در کشور را یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت مخابرات برشمرد و افزود: به‌دلیل عدم افزایش تعداد و تعرفه خدمات، تامین مالی یکی دیگر از مشکلات آن محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: وجود بیش از ۸۳ میلیون مشترک ثابت و همراه، ۴۰ میلیون مشترک فضاهای مجازی و ۸ میلیون گوشی همراه هوشمند بر ضرورت بهبود تکنولوژی و سرویس‌های پهنای باند می‌افزاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا