عرضه میان‌رده جدید هوآوی؛ قیمت پایین و طراحی سطح بالا (+عکس)

اگرچه هوآوی این محصول را در خانواده گوشی‌های ارزان خود جا می‌دهد، ولی می‌توان گفت شکل ظاهری دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که وقتی آن را در دستان خود می‌گیرید کمتری کاربری متوجه می‌شود این محصول زیبا را با قیمت ارزان خریداری کرده‌اید.

موبنا – در حالی که همه کاربران جهانی توجه خود را به پرچمداران جدید هوآوی معطوف کردند، این شرکت چینی از میان‌رده جدیدی رونمایی کرده است که ضمن برخورداری از قابلیت‌های کارآمد داخلی طراحی زیبایی را هم شامل می‌شود و در مجموع یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با قابلیت‌های قابل قبول است. این محصول جدید Y7 Prime 2018 نام دارد که به کاربران با بودجه کم اطمینان می‌دهد بتوانند یک دستگاه گوشی هوشمند کارآمد و زیبا را در دستان خود بگیرند.

این محصول در مقایسه با مدل قبلی خود که Y7 Prime نام داشت و تابستان گذشته روانه بازار شده بود، امکانات پیشرفته‌تری را در اختیار گرفته و شکل ظاهری آن بسیار زیباتر شده است. اگرچه هوآوی این محصول را در خانواده گوشی‌های ارزان خود جا می‌دهد، ولی می‌توان گفت شکل ظاهری دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که وقتی آن را در دستان خود می‌گیرید کمتری کاربری متوجه می‌شود این محصول زیبا را با قیمت ارزان خریداری کرده‌اید.

شرکت هوآوی که تولید گوشی‌های هوشمند رده پایین را متوقف کرده است و در عوض روی گوشی‌های هوشمند پیشرفته و میان رده تاکید دارد، این محصول را نخستین گوشی هوشمند متوسط خود معرفی می کند که برای طراحی آن از گوشی‌های هوشمند پیشرفته الهام گرفته شده است و در بدنه دستگاه مواد اولیه باکیفیت به کار رفته است تا کاربر برای استفاده از آن احساس خوشایند داشته باشد.

عرضه میان‌رده جدید هوآوی؛ قیمت پایین و طراحی سطح بالا (+عکس)

زمانی که برای نخستین بار گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی را از نزدیک مشاهده می‌کنید به سختی باور خواهید کرد که این محصول یکی از گوشی‌های جدید میان رده هوآوی محسوب می‌شود و قیمت ارزانی دارد. امسال شرکت هوآوی برای طراحی میان رده جدید خود سعی کرده است لبه‌های اطراف نمایشگر را بسیار نازک کند و اندازه آنها را به حداقل برساند. بر این اساس شما یک گوشی هوشمند با نمایشگر یکپارچه در اختیار خواهید داشت که فقط یک لبه باریک اطراف نمایشگر آن را می‌پوشاند.

گوشی هوشمند جدید هوآوی با ظاهر زیبای خود بدنه پلاستیکی را همراه با یک چارچوب آلومینیومی شامل می‌شود. این کمپانی سعی کرده است در نهایت یک ظاهر زیبا و جذاب در اختیار کاربر قرار دهد که چنین طراحی را در بیشتر گوشی‌های پرچمدار امروزی مشاهده می‌کنیم. این مسئله به آن معنی خواهد بود که شما در این گوشی هوشمند یک حسگر تشخیص اثر انگشت را پشت بدنه در اختیار خواهید داشت تا فضای پایین نمایشگر خالی باشد و فقط لوگوی شرکت هوآوی روی آن نقش ببندد. البته توصیه می‌شود برای پشت بدنه از یک لایه محافظ استفاده شود تا حسگر اثر انگشت به مرور زمان با مشکل مواجه نشود.

عرضه میان‌رده جدید هوآوی؛ قیمت پایین و طراحی سطح بالا (+عکس)

لبه‌های بدنه گوشی با دقت فراوان طراحی شده است و بنابراین اگر ناخودآگاه Y7 Prime 2018 از دستان شما روی زمین سقوط کند نیاز نیست نگران آسیب دیدن نمایشگر یا مابقی بخش‌ها باشید. از آنجایی که اندازه این گوشی هوشمند بزرگ است، هنگام استفاده کردن از آن می‌بایست از هر دو دست خود کمک بگیرید و اگر عادت به کار کردن با نمایشگر لمسی بزرگ ندارید، بهتر است گوشی هوشمند را در حالتی قرار دهید که صفحه‌کلید و اطلاعات داخل نمایشگر برای استفاده با یک دست مناسب باشند.

این گوشی هوشمند سبک‌تر از مدل قبلی ساخته شده است و در حالی که وزن مدل قبلی آن ۱۶۵ گرم بود، این محصول با وزن ۱۵۵ گرم عرضه می‌شود. بخش پشت بدنه گوشی هوشمند حسگر اثر انگشت را در قسمت میانی در خود جا داده است شما بدون آنکه نگاه کنید، با لمس انگشت خود می‌توانید حسگر مربوطه را بیابید تا قفل دستگاه با سرعت بالا باز شود. این گوشی هوشمند دو حسگر تصویربرداری را به صورت افقی در قسمت پشت بدنه شامل می‌شود که به زیبایی در کنار هم قرار گرفته‌اند و ظاهر بیرونی آنها با طراحی گوشی هماهنگ است.

عرضه میان‌رده جدید هوآوی؛ قیمت پایین و طراحی سطح بالا (+عکس)

کلیدهای خاموش/روشن و کم/زیاد کردن صدا در قسمت راست بدنه تعبیه شده‌اند و دسترسی به آنها بسیار آسان است.

عرضه میان‌رده جدید هوآوی؛ قیمت پایین و طراحی سطح بالا (+عکس)

محل ورودی سیم کارت سمت چپ بدنه قرار دارد و شما در این بخش یک قسمت ویژه برای استفاده از دو سیم کارت همزمان در اختیار خواهید داشت و همچنین یک بخش مجزا برای کارت حافظه میکرواس‌دی نیز در کنار آن تعبیه شده است.

عرضه میان‌رده جدید هوآوی؛ قیمت پایین و طراحی سطح بالا (+عکس)

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 همراه با یک پورت ورودی میکرویو‌اس‌بی،‌ جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون و خروجی اسپیکر در قسمت پایین دستگاه عرضه می‌شود.

نمایشگر این گوشی هوشمند ۵.۹۹ اینچی و از نوع FullView است. با توجه به اینکه هوآوی این نمایشگر ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی را بر اساس استاندارد ۱۸:۹ طراحی کرده است، شما یک نمایشگر بلند در اختیار خواهید داشت که لبه‌های باریک اطراف آن را پوشانده‌اند و بنابراین شکل ظاهری گوشی هوشمند شما بسیار زیبا است.

از دیگر قابلیت‌های به کار برده شده در این محصول می‌توان به رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا