بهره‌مندی گوشی اکسپریا XZ2 از قدرتمندترین پردازنده اندروید

اولین بودن در هر زمینه ای، از رویدادهای جذاب است. سونی در استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ اولین است که در گوشی اکسپریا XZ2 از آن استفاده کرده است.

موبنا – گوشی اکسپریا XZ2 در دو نسخه با حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایت در بازار موجود است و پردازش در هر دو مدل از این گوشی، با پروسسور Snapdragon 845 انجام می‌شود که در حال حاضر قدرتمند‌ترین تراشه در بین گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید.

بهره‌مندی گوشی اکسپریا XZ2 از قدرتمندترین پردازنده اندروید

نکته مثبت دیگر این مدل از گوشی های اکسپریا این است که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS  دارند. اسلات حافظه ترکیبی microSD دستگاه هم تا ۴۰۰ گیگابایت امکان ارتقا دارد. همچنین شرکت سونی دو مورد تغییر جالب را دوربین این گوشی ایجاد کرده که نخستین مورد آن امکان برداشت ویدئوی ۴K با قابلیت HDR است و دیگری ارتقای وضوح اسلوموشن ۹۶۰ فریم در هر ثانیه‌، از ۷۲۰p به ۱۰۸۰p است.

 

 


گوشی های اکسپریا، دیرتر از سایر گوشی های هوشمند به شارژر نیاز پیدا می کنند!

داشتن یک گوشی با باتری قدرتمند و ظرفیت بالا، خیال هر کاربری را راحت می کند تا در مواقعی که نیاز مبرم به گوشی خود دارد، نگران خاموش شدن آن نباشد.

بهره‌مندی گوشی اکسپریا XZ2 از قدرتمندترین پردازنده اندروید

معمولا انتقادی که پای ثابت بررسی های گوشی های هوشمند است، ظرفیت پایین باتری یک گوشی است. انتقادی که مدت هاست شرکت سونی بیش از سایرین به آن توجه کرده و ظرفیت باتری‌های خود را افزایش داده است. به همین منظور XZ2 به یک باتری ۳,۱۸۰mAh مجهز شده و در XZ2 Compact هم ظرفیت باتری به ۲,۸۷۷۰mAh می‌رسد.

به طور کلی گوشی Xperia XZ2 پس از یک بار شارژ و در شرایط استفاده معمولی کاربران بیش از ۳۶ ساعت دوام می آورد و این مدت زمان در شرایط مشابه برای مدل Xperia XZ2 Compact هم معادل ۳۴ ساعت و نیم تخمین زده شده است که بیشترین دوام باتری از زمان آخرین اتصال به شارژر در میان تمام گوشی ها به شمار می رود. پس از این دو گوشی، عمر باتری گوشی‌های G6 LG، P10 Huawei و iPhone X در شرایط ذکر شده، حدود ۳۲ ساعت است و در این بررسی در رتبه های بعد قرار گرفته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا