تصویر نخستین شاسی بلند لوکس «استون مارتین» (+عکس)

مدل مفهومی ارایه شده برای «لاگوندا» با نام «ویژن کانسپت» شناخته می‌شود و شرکت «استون مارتین» تصمیم دارد امسال در جریان برگزاری «نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو» از آن رونمایی کند.

موبنا – شرکت بریتانیایی «استون مارتین» که از بزرگترین توسعه دهندگان و تولیدکنندگان خودروهای اسپورت در جهان محسوب می‌شود از طرح جدیدی برای ساخت نخستین شاسی بلند خود رونمایی کرد. این شرکت به جای استفاده از موتور پرقدرت V12 تصمیم گرفته است برای این شاسی بلند اسپورت از یک موتور الکتریکی استفاده کند تا در نهایت یک اتومبیل شاسی بلند لوکس با ظاهر منحصر به‌فرد ارایه دهد. این خودروی هوشمند و برقی در خانواده محصولات «لاگوندا» به تولید می‌رسد و فروش آن در سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز می‌شود.

تصویر نخستین شاسی بلند لوکس «استون مارتین» (+عکس)

مدل مفهومی ارایه شده برای «لاگوندا» با نام «ویژن کانسپت» شناخته می‌شود و شرکت «استون مارتین» تصمیم دارد امسال در جریان برگزاری «نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو» از آن رونمایی کند و البته احتمال می‌رود نام نهایی این شاسی بلند لوکس مجهز به باتری‌های پرقدرت عوض شود. مدل جدید خودروی شاسی بلند لاگوندا مبتنی بر طراحی جدید ارایه شده در شرکت «استون مارتین» به تولید می‌رسد و به همین خاطر ساختار و فضای داخلی اتاق آن ظاهر کاملا متفاوت دارد. «استون مارتین» هم اکنون فق یک تصویر از ای خودرو منتشر کرده است که شکل ظاهری آن شبیه به خودروهای امروزی نیست.

تصویر نخستین شاسی بلند لوکس «استون مارتین» (+عکس)

دکتر «اندی پالمر» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت خودروسازی گفت: «ما در عرصه خودروهای برقی یکی از بزرگترین تحولات را ایجاد کرده‌ایم و به زودی از آن رونمایی می‌کنیم. یکی از اتفاقاتی که به ما امکان داد رویکردهای قرن بیستم خود را برای حضور در بازار جهانی کنار بگذاریم این مسئله بود که طراحی و توان خودروهای جدید در قرن بیست و یکم را متناسب با درخواست و آرزوهای مشتریان تولید کنیم. شاسی بلند لاگوندا نخستین گام بر اساس این سیاست محسوب می‌شود که بدنه بزرگ، قابلیت‌های پیشرفته با چهار چرخ متحرک دارد و از آن می‌توان به عنوان بهترین تلفیق علم، فناوری، خودروسازی، سبک و طراحی لوکس یاد کرد».

تصویر نخستین شاسی بلند لوکس «استون مارتین» (+عکس)

شرکت خودروسازی «استون مارتین» همچنان تلاش می‌کند در عرصه اتومبیل‌های لوکس و دست‌ساز از رقبای خود پیشی بگیرد و محصولات جدید را به گونه‌ای تولید کند که فروش بالاتری داشته باشند. بر این اساس می‌توان گفت تمام خودروهایی که در خانواده «ونتِیج» و «والکایر» ساخته می‌شوند چنین قابلیت‌هایی را خواهند داشت. صاحبان اصلی شرکت «استون مارتین» یک شرکت سرمایه‌گذاری ایتالیایی موسوم به «اینوست‌اینداستریال» و یک شرکت کویتی است و شایعات جدید نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند «استون مارتین» را موفق‌تر از قبل در بازار جهانی معرفی کنند. در این راستا احتمال می‌رود طی چند هفته آتی سهام این شرکت خودروسازی وارد بازار بورس شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا