بازی موبایل Pull My Tongue؛ شکار پاپ کورن و ستاره ها

Pull My Tongue یکی از جدیدترین بازی‌های اندروید و آیفون است که در آن وظیفه‌ی سیر کردن یک آفتاب‌پرست گرسنه را برعهده دارید.

موبنا – Pull My Tongue یکی دیگر از بازی‌های جدید در دنیای موبایل‌ها است که با رده بندی +۳ سال برای کاربران اندروید و آیفون منتشر شده است. با وجود آنکه این بازی می‌تواند بزرگسالان را نیز ساعت‌ها درگیر خود کند اما با رد کردن چند مرحله از آن متوجه شدیم که این بازی بیشتر برای کودکان جذاب خواهد بود. در این بازی که شباهت‌های غیرقابل انکاری نیز به Cut The Rope دارد شما در نقش یک آفتاب پرست بامزه با نام Greg هستید که باید با زبان دراز خود پاپ‌کورن موجود در هر مرحله را میل و در بین راه نیز تا حد امکان ستاره‌ها را جمع کند (نهایتا سه ستاره). در واقع وظیفه‌ی شما تنها بلعیدن پاپ‌کورن نیست بلکه باید زبان این آفتاب پرست را طوری به پاپ‌کورن برسانید که در مسیر ستاره‌ها قرار بگیرد و آن‌ها را نیز ببلعد. در هر مرحله آیتم‌ها و موانع مختلفی وجود دارد که باید با چرخاندن زبان خود دور آن‌ها تغییر مسیر داده و به پاپ‌کورن و ستاره‌ها برسید که در تصویر زیر نیز می‌توانید نمونه‌ی این حرکت را مشاهده کنید.

بازی موبایل Pull My Tongue؛ شکار پاپ کورن و ستاره ها

زبان این آفتاب پرست دارای طول زیاد، اما محدودی است به این معنا که تنها تا یک حد مشخص قادر به کشیدن زبان Greg خواهید بود و در صورتی که این حد را رد کنید با خفگی آفتاب پرست خود مواجه خواهید شد. ممکن است در نگاه اول سطح بازی را بسیار پایین تصور کنید اما همه چیز به همین سادگی نخواهد بود و موانعی همچون بادکنک، آدامس، تیغ و … نیز بر سر راه شما قرار خواهند گرفت تا دسترسی شما به پاپ‌کورن و ستاره‌ها را تا حد امکان سخت کنند و در صورتی که زبان آفتاب پرست به برخی از این موانع برخورد کند حتی ممکن است بازی را ببازید. موسیقی متن بازی، چنگی به دل نمی‌زند با این حال وجود آن بازی را از یکنواختی خارج کرده و در عین حال کودکان را نیز سرگرم می‌کند. Pull My Tongue دارای ۶ جهان مختلف است که مجموعا بیش از ۱۰۰ مرحله را در اختیار شما قرار خواهد داد. پیچیدگی بازی و سختی کسب کردن هر سه ستاره در مراحل میانی و پایانی به شدت افزایش می‌یابد و دشوار می‌شود و در صورتی که از انجام این بازی لذت بردید نباید اجازه دهید که سادگی مراحل ابتدایی شما را از ادامه‌ی بازی دلسرد کند. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون بازی Pull My Tongue روی لینک زیر کلیک کنید:

بازی موبایل Pull My Tongue؛ شکار پاپ کورن و ستاره ها بازی موبایل Pull My Tongue؛ شکار پاپ کورن و ستاره ها

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا