تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در پایگاه ایران خودرو تبریز

مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبریز از تولید انبوه سه محصول سورن سال، سورن توربوشارژ و سمند LX سال درسال ۹۷ در این شرکت خبر داد.

موبنا – حمید حاجی زاد منصور با بیان این مطلب گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در سال جاری در شرکت ایران خودروی تبریز، ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو تولیدمی شود که فروش این تعداد از طریق شبکه نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو صورت خواهد گرفت.

وی افزود: شرکت ایران خودرو تبریز در سال ۹۶ با تعریف اقدامات پیشگیرانه و استانداردسازی فرآیندهای موثر در کیفیت محصولات، موفق به ارتقاء رتبه کیفی دو محصول سمند و سورن از یک ستاره به دو ستاره شد و ارتقاء سطح کیفی دو محصول مذکور به سه ستاره شدن را در سال ۹۷ در برنامه دارد.

حاجی زاد منصور در زمینه برنامه صادراتی ایران خودرو تبریز، اظهار کرد: این شرکت پارسال موفق به صادرات ۴۸۰ دستگاه سمند به کشور عراق و ۹۶ دستگاه سمند به صورت SKD به سنگال شد.

وی همچنین از دیگر برنامه صادراتی این شرکت در سال گذشته را صادرات ۱۱۷ دستگاه خانواده سمند از جمله سمند بنزینی ال ایکس با موتور ای اف۷، ‌سمند ال ایکس، سمند ای ال ایکس با موتور ای اف ۷ به کشور های آذربایجان، ارمنستان، سنگال و عراق عنوان کرد.

حاجی زاد منصور با اشاره به این که ایران خودرو تبریز در توسعه صنعت قطعه سازی این استان بسیار موثر بوده است، گفت: به منظور کاهش هزینه های لجستیکی و پاسخ دهی سریع به ایرادات کیفی، تعدادی از قطعه سازان دراین سایت تولیدی مستقر شده اند که این امر باعث افزایش و توسعه صنعت در این منطقه خواهد شد .

وی درپایان خاطر نشان کرد: ایران خودرو تبریز با تکیه بر نیروی جوان و فعال خود از بدو تاسیس تاکنون توانسته است تولید بیش از ۷۰۰ هزار دستگاه انواع خودروی سواری را محقق سازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا