با Y7 Prime هوآوی یک دوربین حرفه‌ای در جیب خود داشته باشید (+عکس)

هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان از همان ابتدا تاکید فراوان بر کیفیت عکاسی و فیلمبرداری در گوشی‌های خود داشت و همین مسئله باعث شد میان‌رده تازه‌وارد این شرکت موسوم به Y7 Prime 2018 همه آنچه که کاربران نیاز دارند را در اختیار داشته باشد.

موبنا – از زمانی که دوربین عکاسی اختراع شد مردم سعی می‌کردند به کمک آن لحظات زیبا و به یادماندنی را به ثبت برسانند و از وقتی که دوربین‌های دیجیتالی روی کار آمدند، امکان عکاسی و فیلمبرداری برای مردم آسان‌تر شد. شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان از همان ابتدا تاکید فراوان بر کیفیت عکاسی و فیلمبرداری در گوشی‌های خود داشت و همین مسئله باعث شد میان‌رده تازه‌وارد این شرکت موسوم به Y7 Prime 2018 همه آنچه که کاربران نیاز دارند را در اختیار داشته باشد.

در حالی که برخی کاربران ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه زیاد یک دستگاه گوشی هوشمند با دوربین دیجیتالی پیشرفته خریداری کنند، بعضی دیگر از کاربران در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند میان رده با دوربین قابل قبول را برای خود مناسب‌تر می‌دانند تا با پرداخت هزینه کمتر، بتوانند عکس‌های خوب و دلخواه خود را در اختیار بگیرند. شرکت هوآوی برای پاسخ دادن به نیاز این دسته از افراد مدل جدید گوشی هوشمند Y7 Prime را روانه بازار کرد.

با Y7 Prime هوآوی یک دوربین حرفه‌ای در جیب خود داشته باشید (+عکس)

لذت عکاسی

بیشتر گوشی‌های هوشمند میان رده که هم اکنون وارد بازار می‌شوند در قسمت پشت بدنه خود تنها یک حسگر دوربین را در اختیار دارند که از جمله آنها می‌توان به «سامسونگ جِی۷ ۲۰۱۷» و «اوپو اِی۸۳» اشاره کرد که دوربین آنها یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است. عکس‌هایی که با این دوربین‌ها گرفته می‌شود کیفیت چندان قابل قبولی ندارد و نمی‌توان آن را در خانواده دوربین‌های متوسط رو به بالا قرار داد. همچنین دوربین دیجیتالی سلفی که برای این دسته از گوشی‌ها در نظر گرفته می‌شود بسیار ابتدایی است. فلش ال‌ای‌دی در گوشی هوشمندی مانند «سامسونگ جِی۷ ۲۰۱۷» به خوبی عمل نمی‌کند و نمی‌توان با آن عکس‌های سلفی قابل قبول گرفت.

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی در قسمت پشت بدنه یک دوربین دیجیتالی دوگانه را در اختیار گرفته است که حسگرهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در آن استفاده می‌شوند و دوربین سلفی دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی است که همراه با فلش ال‌ای‌دی امکان عکس‌برداری با کیفیت قابل قبول را فراهم می‌کند. فناوری دوربین دوگانه باعث می‌شود عکس‌ها با کیفیت متمایز تهیه شوند و این در حالی است که به کارگیر فلش ال‌ای‌دی برای دوربین سلفی به کاربر امکان می‌دهد حتی در فضاهای تاریک با نور کم هم بتوانند سلفی‌های رضایت‌بخش از خود تهیه کنند. دوربین دیجیتالی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است لنز با حالت واقعیت افزوده را هم شامل می‌شود تا کاربر بتوانند با عکس‌های سلفی که می‌گیرد سرگرمی بیشتری داشته باشد. با این توضیحات، هم اکنون همه کاربران با دوربین میان رده هوآوی می‌توانند عکس‌های باکیفیت خود را بگیرند و به راحتی آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

با Y7 Prime هوآوی یک دوربین حرفه‌ای در جیب خود داشته باشید (+عکس)

دوربین دوگانه

بدیهی است که دوربین دوگانه نسبت به دوربین‌های مجهز به لنز واحد مزایای بیشتری دارد. این دوربین‌ها می‌توانند علاوه بر گرفتن عکس‌های معمول و همیشگی، عمق را در تصویر نمایان کنند، به کاربر رامکان دهند حجم نور وارد شده به فضای عکس را ویرایش کنند، عکس‌های واضح‌تری تهیه کنند و نسبت به دوربین‌های تک لنزی قابلیت‌های بیشتری در اختیار داشته باشند.

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی در قسمت پشت بدنه خود دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. لنز ۱۳ مگاپیکسلی آن بای گرفتن عکس‌ها به کار می‌رود و لنز ۲ مگاپیکسلی نیز تاثیرات مختلف در ۷ حالت متفاوت را روی عکس اعمال می‌کند و در نهایت باعث می‌شود کاربر پورتره‌های واضح‌تر و شفاف‌تر تهیه کند.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دستگاه از ۵ حفره نوری دقیق تشکیل شده است که بهترین جزییات را در اختیار شما می‌گذارد. این دوربین همچنین فیلتر مادون قرمز را هم شامل می‌شود تا به کمک آن بتوانید در هنگام شب عکس‌های بهتر و باکیفیت‌تر در اختیار داشته باشید.

با Y7 Prime هوآوی یک دوربین حرفه‌ای در جیب خود داشته باشید (+عکس)

سلفی‌های قابل قبول

استفاده از فلش در کنار دوربین دیجیتالی یکی از معمول‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود تا حجم نور وارد شده به دیافراگم افزایش یابد و از این طریق عکس‌ها در محیط‌های تاریک و کم‌نور بهتر تهیه شوند. با این وجود فلش‌های ال‌ای‌دی معمول برای گرفتن عکس‌های سلفی چندان مناسب نیستند. زیرا ممکن است حجم نور زیادی که از آنها می‌تابد باعث شود رنگ‌ها به صورت وقعی نمایان نشوند و عکس در نهایت با پس‌زمینه زرد گرفته شود. این در حالی است که افزایش حجم نور در هنگام گرفتن عکس سلفی باعث می‌شود چشم افراد به رنگ قرمز درآید و در نهایت عکس سلفی قابل قبول نباشد.

فلش‌هایی که برای دوربین سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند به صورت معمول روی شیئ مورد نظر تمرکز می‌کنند و در نهایت عکس‌هایی را با رنگ واقعی، جزییات واضح و رنگ‌های ثابت ارایه می‌کنند. استفاده از حسگر فلش در کنار دوربین سلفی این امکان را فراهم می‌آورد تا عکس سلفی واقعی‌تر به نظر برسد و بدون آنکه چشم کاربر قرمز شود، در فضای تاریک هم بتواند عکس مناسب از خود تهیه کند.

بیشتر گوشی‌های هوشمند میان رده که هم اکنون در بازار فروخته می‌شوند برای دوربین دیجیتالی خود فلش ال‌ای‌دی ندارند و در برخی موارد هم برای آن‌ها از فلش‌های معمول استفاده شده است که عکس را خراب می‌کند. در این میان Y7 Prime 2018 هوآوی در بخش دوربین سلفی یک حسگر ۸ مگاپیکسلی را شامل می‌شود که قادر است حجم متناسب نور را به دیافراگم وارد کند و در نهایت عکس‌های طبیعی با رنگ ثابت و در ۱۰ سطح و حالت مختلف تهیه شوند.

گوشی هوشمند Y7 Prime  هوآوی همچنین حالتی را با نام «لامپ مادون قرمز» شامل می‌شود که تعادل میان نور محیط و نور فلش را برقرار می‌کند و در نهایت باعث می‌شود عکس‌های سلفی شفاف‌تر به نظر برسند. فلش‌ سلفی که در این دوربین دیجیتالی مورد استفاده قرار گرفته است به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت خودکار روی سوژه مورد نظر نور مناسب را می‌تاباند و باعث می‌شود صورت شخص به اندازه کافی نور داشته باشد تا در نهایت عکسی که از او گرفته می‌شود، با رنگ پوست واقعی نمایان شود. فلش سلفی در این گوشی هوشمند همچنین باعث می‌شود در فضایی که نور طبیعی خورشید وجود دارد نیز نور نهایی در عکس اصلاح شود و کاربر عکس مناسب‌تری در اختیار داشته باشد.

گوشی هوشمند Y7 Prime هوآوی فناوری‌های پیشرفته و مدرن هوآوی در عرصه تصویربرداری را در خود جا داده است و اگر چه کاربران یک دستگاه گوشی هوشمند میان رده خریداری می کنند، ولی در مجموع یک دوربین پیشرفته و با کیفیت را در اختیار خواهند داشت. در مجموع می‌توان گفت کیفیتی که برای دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند در بین دیگر گوشی‌های میان رده بسیار قابل قبول است و می‌توان به آن اعتماد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا