عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس)

موبنا؛ علی مهدوی – بسیاری از علاقمندان برای عکاسی حرفه‌‌ای با گوشی هوشمند خود همواره به دنبال راهی برای اضافه کردن میکروفون، چراغ و حتی لنز به دوربین تلفن همراه و همچنین به دنبال ثبات و پایداری در هنگام عکاسی بوده‌اند. در این مطلب دستگاهی با نام Cage را معرفی می‌کنیم که توسط تیم Grip & Shoot در شیکاگو طراحی شده است و می‌تواند این نیاز را برای علاقمندان برطرف کند. امکانات ویژه‌ای برای عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای در آن وجود دارد که شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه هوشمند و ویژگی‌های آن، ویدیوی زیر را تماشا کنید!

این دستگاه با ارائه سطح ۳.۵ اینچی، قادر است که حتی بزرگترین گوشی‌های هوشمند را با قاب یا بدون قاب نگه دارد و در صورت لزوم می‌توانید آن را به سه پایه مخصوص خود متصل کنید تا از کیفیت بهتری در فیلم‌ها و عکس‌های خود برخوردار شوید.

این دستگاه در حال حاضر با قیمت تقریبی ۱ میلیون تومان در کیک استارتر پیش فروش می‌شود و انتظار می رود تا پایان آگوست سال ۲۰۱۸، به بازار عرضه شود.

قاب ارگونومیک Cage از آلومینیوم مورد استفاده در هواپیما ساخته شده است. این امر باعث راحتی، ثبات و حفاظت در هنگام عکسبرداری و فیلم برداری خواهد شد.

از جمله وسایل جانبی این دستگاه می‌توان به میکروفون، دستگیره، چراغ ، مانیتور و نورسنج اشاره کرد که برای رسیدن به کیفیت حرفه‌ای به نظر کافی هستند.

از ویژگی‌های جالب Cage وجود لنز ۳۷ میلی‌متری و امکان اضافه شدن لنز زاویه‌دار یا زاویه باز است که می‌تواند دید دوربین شما را از خوب به عالی ارتقا دهد.

همچنین وجود بلوتوث در این دستگاه باعث می‌شود که بدون لمس گوشی خود، آن را کنترل کنید. با استفاده از اپلیکیشن SHOOT & GRIP (یا سایر برنامه‌های سازگار)، می‌توانید از طریق ۳ دکمه بلوتوث دقیقاً همان امکانات مورد نیاز خود را برای ضبط، زوم و تغییر حالت ویدئو دریافت کنید.

 

این وسیله درصورت جدایی می‌تواند دستگاه خود را تا فاصله بیش از ۳۵ متر کنترل کند.

خروج از نسخه موبایل