عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس)

بعضی اوقات پیش می‌آید که دوربین‌های گوشی‌های هوشمند شما نمی‌توانند کیفیت لازم را ارائه دهند. Cage یک وسیله حرفه‌ای است که به صورت بی‌سیم دستگاه شما را کنترل می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا لوازم جانبی ضروری را برای افزایش کیفیت عکاسی به گوشی خود اضافه کنید.

موبنا؛ علی مهدوی – بسیاری از علاقمندان برای عکاسی حرفه‌‌ای با گوشی هوشمند خود همواره به دنبال راهی برای اضافه کردن میکروفون، چراغ و حتی لنز به دوربین تلفن همراه و همچنین به دنبال ثبات و پایداری در هنگام عکاسی بوده‌اند. در این مطلب دستگاهی با نام Cage را معرفی می‌کنیم که توسط تیم Grip & Shoot در شیکاگو طراحی شده است و می‌تواند این نیاز را برای علاقمندان برطرف کند. امکانات ویژه‌ای برای عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای در آن وجود دارد که شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه هوشمند و ویژگی‌های آن، ویدیوی زیر را تماشا کنید!

این دستگاه با ارائه سطح ۳.۵ اینچی، قادر است که حتی بزرگترین گوشی‌های هوشمند را با قاب یا بدون قاب نگه دارد و در صورت لزوم می‌توانید آن را به سه پایه مخصوص خود متصل کنید تا از کیفیت بهتری در فیلم‌ها و عکس‌های خود برخوردار شوید.

عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس)

این دستگاه در حال حاضر با قیمت تقریبی ۱ میلیون تومان در کیک استارتر پیش فروش می‌شود و انتظار می رود تا پایان آگوست سال ۲۰۱۸، به بازار عرضه شود.

عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس)

قاب ارگونومیک Cage از آلومینیوم مورد استفاده در هواپیما ساخته شده است. این امر باعث راحتی، ثبات و حفاظت در هنگام عکسبرداری و فیلم برداری خواهد شد.

عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس)

از جمله وسایل جانبی این دستگاه می‌توان به میکروفون، دستگیره، چراغ ، مانیتور و نورسنج اشاره کرد که برای رسیدن به کیفیت حرفه‌ای به نظر کافی هستند.

عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس)

از ویژگی‌های جالب Cage وجود لنز ۳۷ میلی‌متری و امکان اضافه شدن لنز زاویه‌دار یا زاویه باز است که می‌تواند دید دوربین شما را از خوب به عالی ارتقا دهد.

عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس)

همچنین وجود بلوتوث در این دستگاه باعث می‌شود که بدون لمس گوشی خود، آن را کنترل کنید. با استفاده از اپلیکیشن SHOOT & GRIP (یا سایر برنامه‌های سازگار)، می‌توانید از طریق ۳ دکمه بلوتوث دقیقاً همان امکانات مورد نیاز خود را برای ضبط، زوم و تغییر حالت ویدئو دریافت کنید.

 

عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس) عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس)

این وسیله درصورت جدایی می‌تواند دستگاه خود را تا فاصله بیش از ۳۵ متر کنترل کند.

عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس) عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس) عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس) عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس) عکاسی حرفه‌ای با دسته‌های هوشمند Cage (+فیلم و عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا